Świnki w błotku


Torcik wykonałam kilka lat temu, zdjęcia są również tak samo stare ale świnki nadal wydają się być apetyczne. Nie pamiętam już przepisu na wykonanie ciasta, sądzę jednak, że z uzyskaniem informacji dotyczących wykonania torciku nie powinno być problemu. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce "torcik świnki w błotku" i przepis już jest :). Muszę oczywiście zaznaczyć, że niestety nie ja wymyśliłam tę piękną dekorację. Autorem jest peeky_wicky.

Pamiętam, że nie wierzyłam iż mogę wykonać tak dobrze świnki jak peeky_wicky. Ale tak bardzo chciałam spróbować więc kupiłam lukier, barwnik i ... od razu zrobiłam świnki, bez poprawek! I tak o to zaczęłam swoją przygodę z lukrem, która miała swoje wzloty i upadki :)




2 komentarze:

  1. Ależ fantastyczne :) świnki są śliczne :) Widziałam takie prosiaczki też w czekoladzie w wiaderku z batoników. Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Kilka razy już miałam zamiar zrobić takowy świnkowy tort :) :) ale wciąż padało na coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger