Inspiracje


Wczorajsza przygoda z lukrem ponownie dała mi wiele do myślenia. Interesuję się tak wieloma technikami artystycznymi, że aż boli głowa. Najgorsze jest to, że wszystkie chciałabym poznać lepiej, od razu a najlepiej Teraz. Oczywiście tak się nie da. 
Jestem czuła na bodźce płynące z otoczenia, oszałamia mnie ogrom barw, smaków, zapachów! To jest bardzo pozytywne. Dobrze, że znalazłam TO miejsce by wszystkie moje myśli poukładać należycie. Do tej pory wszystko było takie chaotyczne. Nie miałam czasu dobrze poznać nowo odkrytą technikę gdyż pojawiała się następna... i tak cały czas. Kiedy po kilku latach krzyknęłam dość! Założyłam bloog :) Teraz będzie spokojniej. Mam nadzieję.
Moją pasją są książki. Mam ich naprawdę bardzo dużo. Ubolewam, że nie mam miejsca by wszystkie godnie poukładać na półce. Od kilku lat część z nich mieszka w pudełkach :(


W pudełkach chowam również pozostałe moje pasje, podzielone na działy: Decoupage, filcowanie, rzeźbienie, malowanie, ozdabianie tortów....  


Każdą rzecz jaką wyciągnę z pudełka muszę po użyciu schować, by ponownie wyciągnąć na drugi dzień. To naprawdę jest męczące, zabiera czas i utrudnia pracę. 




Oczywiście to, co jest pokazane na zdjęciach to nie wszystko. I oczywiście nie pokazałam wszystkich zainteresowań, które zawarte są w pudełkach. Jest jeszcze sutasz, rylcowanie, grafika, modelarstwo, scrapbooking... 




  Marzę nie tylko o miejscu, w którym mogłabym się za przeproszeniem wyłożyć. Marzę również o chwili, w której moje serce dokona wyboru. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak szukać, szukać, szukać.

1 komentarz:

  1. dodano: 24 lutego 2012 19:48
    Piękna kolekcja, a jakie śliczne tasiemki masz :) A ja cieszę się, że nie jesteśmy monotematyczni i możemy wciąż poszukiwać nowych wrażeń :) Poza tym robisz fajne rzeczy, szkoda by był jak byś z czegoś rezygnowała :) Pozdrawiam
    autor lidka
    blog: zacisznyzakatek.blogspot.com
    dodano: 22 lutego 2012 14:22

    Cię wspieram... Cię rozumiem... Cię no sama zresztą wiesz...
    autor Maryś
    blog: omalowaniu.blogspot.com
    dodano: 22 lutego 2012 12:55

    ja za to marzę, aby mieć czas na te poszukiwania.... nie mówiąc już o ich wyniku... :)
    autor leninka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger