Filcowe babeczki


Mam wrażenie, że powstało ich całe mnóstwo, bo przecież tyle czasu pochłonęły a teraz się okazuje, że słodkości jest zaledwie 8 sztuk... chyba, że ktoś resztę zjadł, a ja nic o tym nie wiem :)
 Robiłam je 1,5 tygodnia... więc albo je ktoś rzeczywiście zjadł albo jestem  
"nierobotna " :):):):)
Nie są moim pomysłem, inspirowałam się zabawkami Haba.
Znalazłam dla babeczek różne zastosowania. Mogą na przykład ozdabiać półkę w kuchni albo salonu, albo jakąkolwiek półkę :)


Mogą też służyć jako igielnik albo szpilecznik...


Mogą też od razu trafić do dziecięcego pokoju aby zostać zabawkami; do sklepiku dla młodej sprzedawczyni


Są miękkie, kolorowe, filcowe :)



Babeczki dostępne w Sklepiku nabiegunach

Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Pychotki! :-) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne! a jeszcze jak widzę takie WYDZIERGANE, to też mi tak "cieplutko"
    wyobrażam sobie jak słodkie wtedy dzieciństwo w zabawie z takimi BABECZKAMI ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie dzieciństwo, sielskie anielskie... takie zwykłe, proste zabawki wydają się najlepsze. Ja sama do tej pory pamiętam najbardziej lakę z kukurydzy :):):)

      Usuń
  3. ach cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej mi pasują u jakiejś małej kuchareczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, znając ciebie zaraz zainspirują Cię do wyczarowania czegoś tylko według twojego pomysłu. Czekamy na więcej słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szkice swoich do realizacji na później :) Będą, muszą być :)

      Usuń
  6. Wyglądają jak słodkie babeczki do schrupania:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i słodkie babeczki :-) i fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ale za to jakie są "smakowite" warto było tyle poświecić im czasu


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze warto :) W sumie nie wiem dlaczego szyłam je ręcznie, maszyną byłoby szybciej

      Usuń
  9. Mięciutkie, słodziutkie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Są superaśne! :)
    Bardzo smakowicie wyglądają i faktycznie mogą mieć wiele zastosowań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam tylko trzy, ale na pewno jest ich więcej. O teraz jak pisze to można je połączyć ze sobą ozdobną tasiemką i zrobić girlandę, albo przymocować do wianuszka i będzie słodki stroik, albo... :)

      Usuń
  11. może się ktoś pomylił i zgadł ;))Ślczne słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem przekonana, że zostały albo zjedzone albo uprowadzone!!! gdybym ja sie znalazał w ich towarzystwie to z pewnościa wzrokiem bym jedna taka wciągneła do kieszeni :) piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo słodko i apetycznie :) Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zjadłam co najmniej dwie!
    No nie mogłam się powstrzymać, takie pyszne są :))))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma co się dziwić, że ktoś zjadł kilka sztk, bo ciężko się oprzeć takim słodkościom :)) Kochana, jak Ty jesteś "nierobotna", to nawet nie wiem jak miałabym określić siebie... Jesteś twórczym huraganem!;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huraganem? To teraz rozumiem dlaczego ciągle łamię igły! :)

      Usuń
  16. Mniam, mniam, cóż za pyszności pokazujesz! :))
    Inne wytworki też oczka cieszą.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ apetyczne - super zabawki dla dziecka :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja dla dziecka również do mnie najbardziej przemawia :)

      Usuń
  18. Właśnie przejrzałam niemal cały blog... I jestem oczarowana!!!
    mam podobnie, WSZYSTKO chciałabym zrobić, ale mi jeszcze dalekooooo do Twojego poziomu
    ale jeśli pozwolisz to chętnie będę wpadała po inspiracje, bo juz mam głowę kwadratową od tego ogromu wspaniałości, które tu zobaczyłam :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego, że moja twórczość jest dla kogoś inspiracją :) Zapraszam do siebie zawsze, zapraszam :) Chciałabym jedynie prosić o podanie źródła, Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. jasne! jak tylko się odważę to dam znac, a źródło podam na pewno! :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger