Wielkanocne stroiki w pastelach

Witam :)
Przedstawiam wielkanocne stroiki, w pastelach z zajączkiem w groszki, z materiałowym jajkiem, piórkami, trawką...
Dziś spadł śnieg :/ Ja nie wiem, co z tą wiosną, chciałabym już do ogrodu, wysadzić to co posiałam.
Ale może to i dobrze, że śnieg spadł; mam więcej czasu na stroiki, ten który pokazuję poniżej powstał szybko, natomiast od dwóch dni robię baaardzo pracochłonny wianek. Pokażę niebawem :)



 


Świąteczny wianek w pastelach






 Pozdrawiam! :)


19 komentarzy:

  1. wow cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny stroik:) Właśnie mi uświadomiłaś, że ja jeszcze nić nie posiała. Trzeba to będzie nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i motyw kolorystyczny też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw był z góry założony, starałam się jak tylko mogłam nie myśleć o innych kolorach... było ciężko :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sliczny stroik , ja jeszcze nie mam pomysłu na swój.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny! już się w nim zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, co napiszesz jak zobaczysz mój kolejny stroik?! :):):)

      Usuń
  6. jest przepiękny!!!
    uczciwie ostrzegam, że jeśli zdąze to robiąc swój będę się sugerowała Twoim pięknym i niezwykle oryginalnym!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc ja uczciwie Ci napiszę, że jestem niezwykle zachwycona, że moja praca może stanowić dla kogoś inspirację :) Zanim ja zaczęłam tworzyć coś swojego, nie robiłam nic innego jak inspirowałam się czyjąś pracą...dlatego też nie ma sprawy Ania, pochwal się tylko, że ode mnie :) A swoją drogą, doskonale zdaję sobie sprawę, że stworzysz kolejne fantastyczne i niezwykle ciepłe dzieło.
      Postaraj się więc zdążyć a ja wtedy wpadnę po inspirację do Ciebie, ok? :):):)

      Usuń
  7. ehhhhh niesamowity, taki spokojny, ciepły i te kolory - strzał w 10! jestem zauroczona...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny stroik ,ja jakoś nie mam pomysłu w tym roku na ozdoby wielkanocne,może dlatego,że za oknem snieg;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, prosty, naturalny, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym tylko ja miała takie zdolności... życie było zajebistsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja :))) Taki cudny az chce się przytulić :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger