10 komentarzy:

  1. piękna kotwica :) a dziś doszła do mnie moja - jest przecudna! konik również :) jestem zachwycona! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze :) Bardzo się cieszę, że sprawiłam radość :)

      Usuń
  2. Aj i mój woreczek, w rzeczywistości jeszcze ładniejszy , to tak żeby mi pozazdrościli jeszcze bardziej :) Sylwia chciałam opublikować zdjęcia prezentu, ale twoje zdjęcia sa cudowne jak się zgodzisz to bym opublikowała twoje na moim blogu, bo aż żal się nie pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś co lubię czyli dodatki w stylu marine, super.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł, niesamowite jest to, że ja własnie w takiej krzyżykowej rameczce umieściłam konika na biegunach i też niebieskiego, chyba jakieś czary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie czary :):):)
      Ale na Twojego konika to miałabym ochotę :)

      Usuń
    2. to muszęgo jakośprzerysowaći Ci prześlę, zresztą pokażę w następnym poście i zobaczysz czy faktycznie Ci się podoba

      Usuń
  5. Piękne, morskie klimaty :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego tak pięknego woreczka umiałabymm zrobić tylko kotwicę, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger