15 komentarzy:

  1. najpiękniejsze kotwiczki jakie widziałam, cudne są!!! prawdziwe ideały kotwiczkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Właśnie pracuję nad ich udoskonalaniem...

      Usuń
  2. oj są, są cudne, nawet mało powiedziane :) moja jest przecudna! :)
    na prawdę ślicznie dziękuję za ten piękny prezent!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę lżej mi gdy czytam twój komentarz :):):)

      Usuń
  3. Te kotwice mnie totalnie zauroczyły, rewelacyjne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy przyjmą się kotwice z czapką Św Mikołaja? Zima niedługo a nie wiem czy mi przejdzie tak szybko miłość do motywów morskich:):):)

      Usuń
    2. Zupełnie Cię rozumiem, ale pewnie i nas ogarnie gorączka przedświąteczna ;)

      Usuń
    3. To prawda :) Święta mają jednak swój urok,ale spróbuję jednak uświątecznić moją kotwicę, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ale piękne!!! Są genialne, fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pieknego te kotwice ! Rewelacja ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne to mało powiedziane, pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger