11 komentarzy:

  1. dama być , damą, broszka cudnej urody, futerko czuję jak mnie łaskocze po nosku hi hi,
    A miś trochę małpkę przypomina, to pewnie psikusowaty troszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miś idealnie nadaje się do pokoju chłopca... rozrabiaki :)

      Usuń
  2. Ale fajne nagrody -gratuluję ! Broszka cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ten miś jest przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. broszki bardzo efektowane i prezenty śliczne ale jak wiadomo: ciągnie piękne do pięknego:) buziaki+pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po "odbiór" wyróżnienia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie gratulaje ... broszka jest przesliczna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja lubię te twoje broszki, takie mięciusie, milusie i jednocześnie bardzo kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Broszka cudo :) Miś rewelacyjny i identyczny jak na Twoim projekcie :) wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja :) zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

      Usuń
  9. Prześliczna ta broszka a prezenty rewelacyjne!!!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger