24 komentarze:

  1. Cudny, chyba ciężki jest? Mnie się marzy taki wykonany z jednego rodzaju muszelek. A Ty też z nad morza jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest lekki ale też nie za ciężki. Średnio ciężki. Uzdolniona jesteś Gosha więc Twoje marzenie szybko się spełni :) Nie nie jestem, niestety. Mieszkam prawie na drugim końcu Polski. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Genialna kompozycja,dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zachwyciłaś mnie swoją kreatywnością :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Będę patrzeć i wzdychać godzinami:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. jest fenomenalny, przepiękny, rewelacyjny i bardzo by mi pasował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było poparzyć sobie palce klejem. Po to chociażby aby przeczytać tak kojące słowa :):):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniały pomysł, wieniec super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny i chyba pracochłonny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom jego wykonanie zajęło mi znacznie mniej czasu niż przy wykonaniu innych stroików :)

      Usuń
  7. Piękny! Ależ Ty masz pomysły! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Byłoby super gdyby to był całkowicie mój pomysł, inspirację do wykonania tego wianuszka zaczerpnęłam z książki, jednej z wielu, które do tej pory stały na półce nie ruszane. Teraz studiuję każde po kolei :)

      Usuń
  8. Kolejne cudeńko:) I jak tu nie urządzić domu w wystroju morskim? Ba, nawet mały pokoik by wystarczył. Ozdobiłabym go cały wszystkimi twoimi tworami i zamykała się tam z kubkiem kakao i książką... ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny;-)
    Skąd miałaś takie ładne kolorowe muszelki?
    Pozdrawiam cieplutko (a nawet bardzo cieplutko - we Wrocławiu było dzisiaj 36 stopni;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger