24 komentarze:

  1. Śliczny woreczek, jakie skarby w nim przechowujesz??? Skąd wzięłaś motyw dziewczynki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Dziękuję :) Oj nie pamiętam. W tamtym roku zrobiłąm sobie duże zakupy i materiały, tasiemki, zawieszki itd. Wszystko kupywałam w sieci, poza Allegro

      Usuń
    2. AnaYo jak uda mi się odnaleźć tę stronę to Ci prześlę :)

      Usuń
    3. Będę oczekiwać :)

      Usuń
  2. Rysunki MAry KAy moja ulubiona ilustratorka, śliczności, Podziwiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary Kay... nie wiedziałam :) Rysunki są piękne, w ciekawych żywych kolorach. Lubię takie. I dlatego jak zobaczyłam ten materiał to MUSIAŁAM go kupić :)

      Usuń
    2. Kay Sarah :)
      Mary to ja ;)
      A raczej Miriam :))))

      Usuń
  3. A ja szukam tasiemki w groszki - najchętniej różowej...
    Szukam i szukam i szukam i szukam...
    Woreczki radości, wiosny i nadziei, jakie w nich skarby pochowasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woreczki są dla córki, będzie w nich chować swoje przydasie. Maryś, a może takie? Podaję link:
      http://allegro.pl/listing.php/search?string=w+groszki&category=76724

      Usuń
    2. Ja też mojej worki szyję... ma worek na lalkowe wdzianka, kolejny na małe zabawki, następny na książeczki,inny usztywniany kartonem na klocki, a w planach tworzy się wizja co by tu jeszcze "zaworeczkować" :)

      Usuń
    3. Jej - no TAAAKIE - spadły mi z nieba te twoje woreczki w ostatniej chwili, jak już załamana byłam...
      DZIĘKUJĘ♥

      Usuń
  4. Śliczne te woreczki!!!!
    Pewnie w przyszłości będę musiała o czymś podobnym pomysleć;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynka ruda z kwiatuszkami we włosach i ma wróbelka w garści - cudowna :) Kotek rudo-pasiasty wygląda "prawie" jak tygrys - chcę go tu natychmiast żywego :D:D Woreczek jest oparty o różową w groszki doniczkę? Urocze! ;)) Jak tam ogródek, bo widzę, że szyjesz już doskonale! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za woreczkiem jest różowe pudełko w białe groszki, bliżej skarbonka- ciastko córki :)
      Ogródek jak na razie dogorywa. Jak by praca w nim miała zależeć tylko ode mnie dawno by to wszytsko ruszyło... ale niedługo zacznę... tak myslę :)

      Usuń
  6. Jednak czerwone akcenty są fajne:))) Nawet przy moim pobieleniu dobrze wyglądają:))) Woreczki śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne woreczki uszyłaś, prześliczne, słodkie wzorki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zamówiłam tasiemki dzięki Tobie, dziekuję, dziekuję w podskokach jak zając ;)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger