Broszki chrust :)

To jest mój pierwszy pisany w tym miejscu post. Wcześniej było: wytnij wklej ... z mojego byłego blooga. Tu na pamiątkę dla siebie wpisuję, że bloog na wp.pl działał 59 dni, na czas mojego wpisu 2854 odwiedzających: Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny! Skopiowałam też wszystkie komentarze :)Trochę będę tęsknić za starym bloogiem ale szybko mi minie jak rozpracuję blooger :):);) Bloog.wp jest łatwiejszy w obsłudze.
Tutaj jednak będę wśród Swoich :) Proszę jednak o cierpliwość gdyż nie wybrałam ostatecznie szablonu, męczę się z tym okrutnie, potrzebuję czasu :)
 Decyzja o przeprowadzce zapadła dosyć nagle, tuż po zaproszeniu Maryś :) To jest niesamowita osoba, nie tylko zdolna ale o wielkim sercu. Pozdrawiam Ciebie Maryś i dziękuję za propozycję zmiany blooga :)
Chciałaś zobaczyć zaczarowane faworki? Proszę bardzo :)




Mój stary bloog usunę 7 marca tego roku.

6 komentarzy:

  1. Cokolwiek będziesz potrzebowała w kwestii pomocy z "blogspotem" pisz, ja tu jestem dopiero od miesiąca, ale "zjadam" zęby ;)*
    Cudownie, że jesteś "bliżej" to same takie szalone...

    Aaaaa Faworki - REWELACJA!♥♥♥
    p.s. dziękuję, naprawdę nie wiesz nawet jak się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Na pewno wyślę Ci mnóstwo pytań... Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faworki cudne - wręcz do schrupania :)))
    Dziekuję za odwiedziny i miły kometarz :) Pozwolę sobie Ciebie odwiedzać od czasu do czasu :)

    Pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam :) Jestem zachwycona tym, co Robisz z mężem. Żyję w świecie gdzie np. meble mają metkę sklepową a w najlepszym razie wykonywane są na zamówienie a i tak nie odbiegają wiele od tych sklepowych. Za każdym razem jak widzę Wasze dzieła przecieram oczy zdumiona :)I pękam z zazdrości :);):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Farowki bombowe! Jem oczami ;)
    Maryś już nie jedną ściągnęła na drogę blogowego szaleństwa, więc witaj w klubie szalonych blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger