Kadry z pewnego dnia w lipcu


Witajcie!
Ten post pisałam prawie dwa miesiące, w myślach, zapomniałam przez to, co miałam napisać :) Po raz kolejny wygarniam sobie, że powinnam usiąść przy klawiaturze i na bieżąco relacjonować, co tam się u nas dzieje, ale nie wiedzieć czemu dni wakacyjne umykały zdecydowanie za szybko, pracy wiele i nie było czasu na to, by komputer włączyć, ani już późno w nocy nie chciało się...
To są zdjęcia z wyprawy na Odpust u Babci Anny w Nikiszowcu - wyprawa piszę, bo zanim dotarliśmy do celu, musieliśmy (właściwie: zostaliśmy zmuszeni :) odwiedzić plac zabaw - to działo się w lipcu. Z Odpustu udaliśmy się do niedalekiej wsi, w Chudowie, w pobliżu zamku (będę musiała w końcu przybliżyć Wam te miejsce)  odbywał się festyn, jedną z atrakcji był teatr dla dzieci o królach Polski. Wystąpił Teatr Trójkąt z Jeleniej Góry: Czego nie wiecie o królach. Było dużo śmiechu, podobało mi się, że aktorzy angażowali publiczność, głownie dziecięcą.

No dobrze, uciekam, mam co robić w domu i poza nim. Wczoraj mieliśmy nawałnicę, zalało nam altanę, wyrwało dach w komórce, potargało namiot za altaną, zalało mi spiżarkę (okno nie wytrzymało) i  kuchnię - moja wina, bo nie zamknęłam okna, nie spodziewałam się, a był to moment...
Pozdrawiam Was serdecznie :)

3 komentarze:

  1. Wiele myśli ucieka mi, jeśli nie zapiszę ich na gorąco. I choć obiecuję sobie, że kolejnym razem zredaguję np. relację z wyjazdu od razu po powrocie do domu, to rzadko mi się to udaje.
    Lubię wszelkie festyny, ostatnio byłam na Święcie Chleba w pobliskiej miejscowości. Jeżdżę co roku. Niepowtarzalna atmosfera.
    Przykro mi, że nawałnica zniszczyła część Waszego dobytku. Czasami nie mamy wpływu na wielkość zniszczeń. Czerwcowe gradobicie zniszczyło mi bardzo wiele krzewów. Na wiosnę posadzę nowe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że ten dzień w Nikiszowcu upłynął Wam radośnie. Pewnie zabawa była przednia i dzieciaki mają teraz fajne wspomnienia. Pozdrawiam serdecznie z Pomorza :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger