Woreczek na zmienne obuwie

Martynka sama wybrała materiał... przyznam się, że liczyłam na inny, ale nawet nie próbowałam Jej namawiać do zmiany decyzji czy delikatnie nakierować... mam nadzieję, że przyjdzie czas na kwiatuszki czy typowo dziewczęce kolory :)

Ale aby trochę rozbić ten uniwersalny materiał, dodałam na górze wstawkę w drobne kwiatuszki, a tasiemka sama się pojawiła. Sądzę, że pasuje idealnie. Poniższe zdjęcie przedstawia woreczek "od tyłu", uszyłam prosto...


... z przodu natomiast są marszczenia (które nie uchwyciłam porządnie na zdjęciu) różowa atłasowa kokardka zamiast sznurka 

którą zdobi guziczek z marchewkami :)


Warto było stworzyć takie maleństwo, w sklepie stacjonarnym zapewne takiego nie kupię :)


Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Śliczny woreczek, fajne kolorki:)) Dziękuję za serdeczny komentarz u mnie na blogu :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczek jest śliczny,a marchewkowy guziczek - przeuroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny woreczek i wg mnie dziewczęcy bo są laleczki i misie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie ma takiego woreczka w żadnym sklepie!!:)
    Jest prześliczny! no i najważniejsze, że córci się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdolna mamusia:)
    na pewno oryginalny i jedyny, najważniejsze, że jest taki jaki chciała malutka:)
    nom, i jeszcze ta marcheweczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się tez workow naszylam w tym roku, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy :) Super tkanina :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny woreczek,tkaninka fajna-dziecięca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny woreczek i piękna taśma z sarenkami!!! Bardzo dziewczęcy i niepowtarzalny! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny i super bo jedyny taki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten worek :)
    córka na pewno nie pomyli swojego worka z workiem koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojoj, jaki śliczny! Aż by się chciało wrócić do przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger