Wianek z latarnią morską

Teraz w tym momencie powinnam podziękować mężowi, że "zapragnął" :) wyciąć mi odpowiednie elementy, tak abym z nich mogła wyczarować latarnię, przykleić co trzeba, wymalować... a więc
Dziękuję :)

Widzicie ptaszka przycupniętego na paliku? Ulepiłam go z modeliny, miała być mewa... przypuśćmy, że jest. Dwa patyczki skleiłam obwiązałam u dołu sznurkiem,umocowałam wśród muszelek, mchu, trawy morskiej.


Oczywiście nie mogło zabraknąć jakiegoś szyjątka - żyjątka.

Ogólnie w planach miałam zrobić stroik z latarnią i tym wszystkim, co kojarzy mi się z portem... no może z prawie wszystkim :)




Dziękuję Wam za komentarze w poprzednim poście. Portmonetka nadal się testuje; teraz wiem, że zatrzask nie jest dobrym pomysłem. Będę musiała sprawdzić rzepy, zamki. Nic innego na razie do głowy nie przychodzi. 
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że tak łatwo można ją zrobić. Ale pewnie bez pomocy męża było by mi ciężko ją zrobić. Wiem jednak, że to kwestia doświadczenia :)

      Usuń
  2. pomysłowo p.s. materiał rewelacja pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór materiału był całkowicie przypadkowy, na początku mi nie pasował, ale ostatecznie przykleiłam go... no i dobrze zrobiłam :)

      Usuń
  3. Nigdy nie widziałam tak wspaniałego morskiego wianka..A mewa...przepiękna:))I dla mnie to jest właśnie mewa.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem jak to jest, że w jednej głowie może kiełkować tyle różnych pomysłów. wianek jest rewelacyjny, ta latarnia jest super, widzę, że współpraca z mężem układa Ci się super!

    OdpowiedzUsuń
  5. po raz kolejny piszczę z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek, iście morski. Bardzo podoba mi się ta latarnia oraz mewa ;) Wszystko pięknie komponuje się ze sobą, w jedną spójną całość.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny:) zachwycam się tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, taka pamiątkę znad morza przywiozlabym od razu,a tak wracam tylko z kilkoma muszlami ....
    Cudny wianek !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie znalazłam czas by nadrobić zaległości i znowu mowę mi odjęło. Tak bardzo lubię morskie klimaty.. przepiękny stroik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger