10 komentarzy:

  1. Przesłodki ! I choć nie przepadam za kolorem niebieskim , ty wykorzystałaś go pięknie ! :) Sielski klimat- taki lubię :)

    Pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten mi najbliższy i mała ruda zdziwiona i niebieska krateczka (a wiesz, że mam już dzieki Tobie swoje tasiemeczki?!)
    No takam wdzięczna, że co popatrzę to myślę pomogłaś! I w kropeczki mam i w ogóle MAM - podskakuje radośnie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jakaś zmartwiona czymś się wydaje...
      Cieszę się, że miałam swój udział w Twoim szczęściu :):):)

      Usuń
    2. A może troszkę tym, że duży kotek nie jest tak "słodki" jak mały i że szkoda, że czas zamienia duże w małe ;))) hihihi

      Usuń
  3. Milusie i słodkie, skąd bierzesz takie cudne tkaniny, bo tasiemki to wiem, właśnie zakupiłam kilka ;),:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te materiały to efekt mozolnego ślęczenia przed monitorem. Uparłam się, że muszę znaleźć coś wspaniałego inaczej nie odejdę od laptopa. I znalazłam :) Tylko taka sierotka byłam (w tamtym roku :) ) i nie zapisałam strony bo uznałam, że kupiłam, co chciałam. O blogu wtedy jeszcze nie myślałam :/ A teraz szukam, szukam ... :/

      Usuń
    2. A to ja miałam podobnie, bo ja już kiedyś znalazłam sklep, gdzie były takie tkaninki z dzieciaczkami, ale nie zapisałam, a nie kupiłam, bo kupowałam wtedy w innym sklepie bawełnę w baranki na pościel dla mojej córci i teraz żałuję, a miałam nadzieję ze mi pomożesz, ha trudno, też będę szukać. :))

      Usuń
  4. No i z kotkiem, też mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bedziesz miec namiary na tkaniny to tez poprosze o kontakt... woreczek jest śliczny ,bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger