15 komentarzy:

  1. ale milasty śpioch z podusiami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś przypominam tego ślimaczka, też łażę po domu z poduchą pod pachą i rozmyślam, gdzie by się tu zdrzemnąć:)))Słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślimak z tobołkiem - istne cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te poduszeczki na grzebiecie - MIÓD/MALINA ;))))))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Trochę się nagłówkowałam by dobrać właściwe tkaniny. Myślę, że wyszło...super :):):)

      Usuń
    2. No taki słodki ciężarek tachać to niejeden ślimak by chciał ;)
      A i niejedna slimakowa się doń przytuli - cwaniaczek ;)))

      Usuń
  5. Jakie śliczne :-) Podusie urocze.

    mnie córcia poprosiła o ślimaczka i wczoraj uszyłam :-) mój pierwszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne ślimaki :)pozdrawiam ciepło i zapraszam na moje pierwsze candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zaadoptowałam Ślimaczka Śpiocha na mikołowskim targu rękodzieła. Siedzi sobie koło mnie i delikatnie pochrapuje :) Zaraz idziemy razem piec ciasto z rabarbarem. Nazywałam go Zdzisio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panią serdecznie :)
      Czuję się dumna, że w świat wypuściłam swojego ślimaka, który dodatkowo trafił w dobre ręce. Imię idealne :):):)
      Ciasto z rabarbarem.... jestem taka głodna!
      Dziś wyciągnę z lodówki rabarbarowe wiórki :) Dziękuję za odwiedziny, Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger