21 komentarzy:

  1. No piękne:)) Zdradź sekret cytryn:)) Bo prawdziwe sobie poprzyczepiam, a na długo to nie wystarczy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są sztuczne cytryny, kupiłam na Allegro :)
      Prawdziwe cytryny mogą być owszem ale jako dekoracja (tak myślę)np stołu, podczas przyjęcia :)

      Usuń
    2. Tak myślałam:)) Dziękuję, idę szukać cytryn :)))Buziaki.

      Usuń
    3. Łatwiej znaleźć w wyszukiwarce jak dopisze się do cytryny hasło: dekoracja :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale piękne!!!!Zdolniacha z Ciebie,że hej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite drzewko cytrynowe, oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne,od dawna noszę się z zamiarem zrobienia podobnego ale na razie tylko na tym się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MASZ WENE, WIDZIAŁAM GDZIEŚ HAFTOWANE ,ALE tWOJE MOZNA ZJESC HI HI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją weną jest tak, że na krótko przychodzi a potem długo, długo nic :) Ach, tutaj powinnam się smucić a nie uśmiechać :)

      Usuń
  6. Ja przepraszam a z czego ta zielona korona? się uprzejmie zapytowywuję? Wspaniała i oryginalna dekoracja zamiast cytryn z czasem mozże być mnóstwo innych opcji kokardki z koronki, ptaski z materiału, kwiaty z krepiny, czy co tam Ci jeszcze podpowie wyobraźnia jak ta aranżacja się znudzi. Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mech :)
      Jak mi się znudzi (?!) to ściągnę kulę (specjalnie jej nie mocowałam) i włożę nową z inną dekoracją :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ile tu cytrynek ;)))))) Rozumiem, że herbatkę z cytrynką teraz pijesz na okrągło? ;)) Bardzo ładniutkie drzewko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiki :)
      U mnie w domu jestem jedyną osobą, która nie pije herbaty z cytryną :)

      Usuń
    2. ahhhahahhaah uśmiałam się do łez ;))))) a Lemoniadę pijesz? ;))) Pozdrawiam ;))

      Usuń
    3. Nie wiem, chyba nie piłam nigdy :) Ja taka dziwna jestem bo najczęściej to wodę :P

      Usuń
  8. ja bym zjadła w skórce! ;)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger