Słodko jak w niebie :)

Chciałam aby kartka była skromna ale jednocześnie wyjątkowa. Myślę, że uzyskałam pożądany efekt mocując na kartce cyferki z czekolady deserowej. 
Tak, można je zjeść :)







A teraz
Komunijna






Kartka na 1 urodziny dla chłopca

Nie wiedziałam jak ugryźć temat. Miała być prosta (skromna) urodzinowa kartka na Roczek dla chłopca. Tylko jak to zrobić jak się jest mamą córki? Widzę wszystko w różach, koronkach, kwiatuszkach :):):) Moja burza pomysłów trwała krótko gdyż bardzo szybko postanowiłam pójść na łatwiznę i ściągnąć pomysł ze ściany w pokoju mojej M. Chociaż z drugiej strony nie była to łatwizna gdyż ową ścianę malowałam sama. Kiedyś pokażę Wam efekty. 
Więc na kartce narysowałam kredkami! :):):) firmy Pentel obrazek. 
Dziecięcy - chłopięcy... tak myślę :)
Kartka jest skromna i wyjątkowa jednocześnie, mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania.







Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Urocza i bardzo wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam - do czekolady
    mniam, mniam - do karteczki
    mniam, mniam, mniam - na turkusy w koronkach, bo ja lubię jak się czekolada kąpie w niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada coś co każda kobitka lubi, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie wszystkim pasująca cyfra 40 może w przyjemny sposób zniknąć :)

      Usuń
  4. Karteczka dosłownie i w przenośni - słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna i taka delikatna.
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna:) No i ta czekolada:) Bardzo podoba mi sie taki pomysł:) A skoro tworzysz takie okolicznościowe kartki, może spodobała by Ci sie papeteria, którą wykonam dla zwycięzcy w mojej rozdawajce....wykonana z prawdziwie starymi kopertami metoda transferu:) Zapraszam do 19.12.2012:) Isza

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger