Kwiaty



Z każdym namalowanym jajkiem staję się coraz lepsza, zbliżam się do doskonałości... tak sobie tłumaczę niedociągnięcia jakie pojawiły się na jajkach, a widzę je dopiero teraz, kiedy zdjęcia oglądam. 
Malowałam farbami akrylowymi na wydmuszkach jaj gęsich.
No cóż :) 
Powiem Wam, że jestem dumna z tych moich małych różyczek, te na jajku różowym. Wiadomo, że daleko tym różyczkom do doskonałości, ale jak na pierwszy raz jest ok. Namalowanie róży idealnej traktuję jako wyzwanie więc czeka mnie sporo ćwiczeń, ale myślę, że warto bo róża jest pięknym kwiatem i namalowana wygląda po prostu uroczo. 


22 komentarze:

  1. Wszystkie wyglądają uroczo, a różyczki na różowym jajku to dzieło sztuki i te małe zielone listki! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu widzę tylko absolutną perfekcję! Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście! Nie wiem dlaczego tak się siebie czepiam...
      :)

      Usuń
  3. Każde jedno jest przepiękne, zachwycam się nimi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka :-) Wszystkie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem zachwycona jajeczkami jak i cudną oprawą, są tam wymalowane moje ulubione niezapominajki oraz różyczki od serducha wykonanie, oczy cieszą, muszę przyznać że mnie inspirujesz i kupiłam piórka do dekoracji :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam piórka naturalne, moje ulubione to przepiórcze. Dziękuję za miłe słowo, również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Przepiękne te jajeczka,doskonałe:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pisanki! :) sa idealne ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciły mnie te pisanki :) czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, niebanalne pisanki! Najbardziej urzekły mnie niezapominajki. Jestem pełna podziwu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezapominajki, to moje też ulubione, będę musiała więcej tych kwiatków wprowadzić do moich prac
      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Moim zdaniem już się zbliżyłaś do doskonałości przepiękne zazdroszczę okrutnie umiejętności i talentu😉 muszę jeszcze raz pooglądać 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam czy to jest talent czy raczej upartość :) Miłego oglądania!

      Usuń
  11. Piękne są! A sesja zdjęciowa super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja.... podczas jej robienia zastanawiałam się dlaczego nie mogę zrobić zwykłego zdjęcia jajek, a nie takie szaleństwo, dzieci mi chałupę roznoszą wtedy, no ale jest odpowiedź. Super! zupełnie wystarcza, dziękuję :)

      Usuń
  12. Podziwiam za talent! Jajka jedyne w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger