14 komentarzy:

  1. Żółta :) Albo szara z różowym... Każda piękna, a wszystkie razem - dopiero!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie sa sliczne, ale jak juz bym musiala wybrac to ta z trzeciego zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam ostatnio w sh wełnę do filcowania, piękne kolory,nigdy tego nie robiłam, ale twoje broszki mnie zachęciły, bo są śliczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są bardzo ładne, ale chyba najbardziej podobają mi się z 3 i 4 zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszeczki wszystkie śliczne, ale najbardziej urzekła mnie ta szaro-bladoróżowa z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ... z turkusem - piękne są :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliiczne,a najsliczniejsze -trzecia i czwarta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga i na ostatnim zdj. szara ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej chyba podoba mi się żółta (to chyba tęsknota za wiosną) i druga. Też mnie kusi, żeby spróbować filcowania, fajne rzeczy powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za opinię :) Broszka, która zebrała najwięcej uznania zostanie przeznaczona na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te kwiatuszki. Chyba najbardziej podoba mi się druga od końca, ale w zasadzie wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger