Walentynkowy breloczek w brązie i czerwieni

W zasadzie tworzyłam go z myślą o sobie. O moich miłościach, które próbowałam zamknąć w malutkich zawieszkach; Pegaz, który przedstawia świat baśni, który z przyjemnością odwiedzam, nożyce do cięcia nie tylko materiału, maszyna do szycia... wiadomo, guziki przedstawiają wszelkie ozdoby, paleta z farbami dla mojej miłości do malowania, a zamek? Zawarłam w tej zawieszce moją miłość do stanu rycerskiego :):):) I w tym całym zawieszkowym szaleństwie nie mogło zabraknąć symboliki wiary: krzyż





11 komentarzy:

  1. Przepiękny. Rzeczywiście, idealnie Cię odzwierciedla. Choć..do mnie również by pasował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze powinnam dodać jakiś element szaleństwa :) Pewnie, że by pasował :)

      Usuń
  2. Opis breloczka jest równie piekny jak on sam i fajne masz nowe logo. A gdzie się podział śliczny konik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawię się napisami, ale moje prawdziwe logo Ania jeszcze się tworzy, mam nadzieję, że niedługo się nim pochwalę :)

      Usuń
  3. Piekny :)Te malutkie zawieszki sa urocze:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger