13 komentarzy:

  1. Zajrzałam yu dzisiaj i już jestem zachwycona i oczarowana Twoją twórczością. Zostaję więc jako stała Podglądaczka - Zachwycaczka i wielbicielka talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Podziwiam wszystkich, którzy tworzą cokolwiek z kabaszonami, a jeszcze własnej produkcji, to już w ogóle:)))Piękne raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo przyklejanie kaboszonu sprawia mi trudność :):):)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękny! Koteczek jaki fajny! Będę głosować, jakbym zapomniała... w natłoku zajęć, to porszę przypomnij się:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że to nie będzie głosowanie, muszę sprawdzić nie jestem pewna. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. jesteśniezwykła. nie zauważyłam, żebyśpowielała pomysły. masz chyba pełną głowęprojektów, brelok oczywisście cydny, Twój ryzunek oplśniewający, całośc zasługuje na super wyróźnienie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ania, głowa mi pęka od pomysłów i od bólu, że nie potrafię zrobić wszystkiego naraz :):):)

      Usuń
  5. POWODZENIA :)))))
    brelok świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie powinnam dziękować :) Prace innych uczestniczek są cuuudne :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetny brelok, te kolorki są cudne. Piękna grafika, bardzo zdolne łapki ją namalowały :) Życzę powodzenia w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały, służy Ci nocne tworzenie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger