13 komentarzy:

  1. Czy mi się wydaje, czy ten aniołek jest nieco mniejszy od swoich poprzedników? Śliczny jak zawsze, i chyba nawet ma pasemka we włoskach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest taki sam. Pierwsze pasemka siwizny. Został mi jeszcze cały motek włosków, pewnie będzie dużo takich z pasemkami:):):)

      Usuń
  2. No Stefanio, mogłybyśmy razem mieszkać, co więcej nawet w jednej sypialni hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie było mnie kilka na blogu a gdy wracam tu cała rodzinka, wszystkie mi sie podobaja, Jagódka z poprzedniego postu tez cudowna! Kobieto jaka Ty zdolna jestes, jestem pod mega wrażeniem, wszystko tak precyzyjnie wykonane, przepiekne rzeczy tworzysz!!! Jak zawsze sliczności z górnej półki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Chcę jeszcze więcej takich pochwał, będę musiała jeszcze coś wymyślić, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękne trio :)Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz.. (tu się wstydzę, trochę czerwienię) dziękuję, za komplement :):);):)

      Usuń
  5. cos się stało i znów mi blogspot nie pokazuje, że u Ciebie nowości i to ILE, ile ja przez tę przeprowadzke przegapia... No nic, bede miała więcej oglądania na długie zimowe wieczory! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)

      Ps. To znaczy, że trudny okres już się skończył? I już Jesteście "przeprowadzeni"? Jak tak, to świetnie. Ale pewnie chłopcy będą tęsknić za ciastami :):):)

      Usuń
  6. Cudowne aniołki, nie wiem który piękniejszy, bo wszystkie 3 bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodka gromadka, śliczne wszystkie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger