Na nową drogę życia

Mercedesem :)
Kartka miała być jednym słowem: wyjątkowa. 
Szukając inspiracji trafiłam na bloga JB
Dzieją się tam niesamowite, kartkowe cuda, koniecznie zajrzyjcie.
Za zgodą autorki powstała moja druga w życiu kartka ślubna :)






Ubolewam jedynie nad moim aparatem. Może ciężko w to uwierzyć, ale spędzam długie godziny nad wykonywaniem zdjęć, a największy koszmar jest przy robieniu zbliżenia.. Robię setki ujęć po czym zmuszona jestem wybrać kilka, częściej jedno. A potem znowu pstrykanie...
 Mam wrażenie, że już nic więcej z niego nie mogę wycisnąć. Wprawdzie ma już swoje lata i dużo przeżył :) a nie ma perspektyw na kupno nowego a taki z wymiennym obiektywem to jakieś marzenie.
Ale dość zawodzenia :)
W październiku będzie mnie mało albo przynajmniej będę się o to starać :):):) Bo... bo, bo muszę w końcu dokończyć malowanie pokoju córki, spędzić z Nią więcej czasu, popracować nad salem wiśniowym (Tina wybacz moje opóźnienia :) ) popracować w ogrodzie i jeszcze czeka na mnie wiele wiele innych powinności :):):)
Ale dzisiaj jeszcze trochę wolnego: bawię się przy koralikach :)
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. slicznie wyswzło ... a to auteczko super ... kiedys kupisz sobei ten wymarzony aparat ja mam lustrzanke i do tej pory sie uczę na niej pstrykax zjdeica pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wierzę, że kiedyś kupię ten wymarzony :) Ja pewnie uczyć się będę całe życie, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Takim mercem to tylko do szczęścia:))) Widzę, że nie tylko ja nie wiem, w co ręce włożyć. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak :) No właśnie... szkoda, że doba ma tak mało godzin albo szkoda, że dotąd nie nauczyłam się lepiej planować czas :):):)

      Usuń
  3. Świetny mercedes i ładna kartka. Szkoda, że będzie Cię tutaj nieco mniej. Mam nadzieję, że od czasu do czasu coś nam pokażesz no i koniecznie jakieś zdjęcie pokoju córki, gdy już skończysz je remontować ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, że coś pokażę (już mam zrobione 2 błyskotki :) )
      Hm.. dobrze, pokażę pokój, a dokładnie jedną ścianę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. hej ćwicz dalej, będzie lepiej za jakimś czasem. Ja też mam zwykłego głuptaka, za śmieszne pieniądze, a lustrzanka to marzenie, ale wiem jaki to wydatek na podstawowy sprzęt a co dopiero , jeszcze ci powiem ,skrycie,że mi się marzy obiektyw do makrofotografii, ale od czego są marzenia:) gonić za niedoścignionym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę ćwiczyć aż do upadłego :):):)
      Obiektyw do makrofotografii? Już nawet brzmi szumnie. Niech się spełnią marzenia!
      :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Och jak ja Cię rozumiem... pstrykam fotki (bo fotografowaniem tego nazwać nie mogę) starym rapciem za kilka stówek... zbliżenia to tragedia i przekłamuje strasznie kolory, ale trudno trzeba cieszyć się z tego co jest, gdy perspektyw na zmianę nie ma :)

    Kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Wczoraj mnie chyba coś dopadło stąd te narzekania... :)

      Usuń
  6. Fantastyczna kartka , fajny pomysł z napisem "Cegiełka na ..." :))
    No i autko tez cudne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł z napisem "Cegiełka na..." wyszła od zamawiającej:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetna karteczka, tylko stąd taki cudny samochodzik? A ja czekam z niecierpliwością na sówkę w idealnym niemal połączeniu kolorów - brązu i niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW!Karteczka rewelacyjna. Świetna!

    Ślę ciepłe jesienne pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz rade ze wszystkim! A kartka sliczna, bardzo fajnie wyszła! Myslę, że to najładniejsza kartka ślubna jaką widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dam. Już taka jestem. o nie zabije to wzmocni :)
      Dziękuję za komplement, ściskam mocno :)

      Usuń
  10. Karta jest sliczna. A zdjecia calkiem fajnie wyszly:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ta kartka piękna i taka pomyslowa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger