19 komentarzy:

  1. aj jajaj, i ten drewniany guziczek, taka wisienka na torcie. pozdrawiam Piecyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Uwielbiam urocze dodatki; tasiemki, guziki, koronki, zawieszki i inne cudeńka :)

      Usuń
  2. mniam,taki słodki, apetyczny woreczek. I znowu, aż się chce mieć córeczkę, żeby jej takie cudeńka kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwałabym go apetyczny... uroczo wygląda... a guzik, jak Piecyk pisze- wisienka na torcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomina mi trochę czasy kiedy byłam mała. Były podobne woreczki na śniadanie w taką czerwono białą kratkę z jabłkiem na środku albo też ceraty na stół :)

      Usuń
  4. Uwielbiam jabłuszka:)Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Mój mąż o tym wie i dlatego w tamtym roku kupił mi ok 15 kg jabłek... sądził naiwny, że mi przejdzie :):) A ja kupiłam zaraz potem ten materiał :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. ale ciekawy, apetyczny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie zrobiłas ten woreczek , jabłka na czsie no i oczywiście zwraca uwage ten guziczek -jabłuszko , czy mozesz zdradzic gdzie go kupiłaś? Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudny słodziakowy woreczek, uroczy jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mniej słodkich (dziewczęcych) nie potrafię szyć :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger