Ten czas co tak pomyka ( urodziny )


 Dopiero później zorientowałam się, że Młodemu, co urodziny wczoraj miał, tort różowawy zrobiłam i paterę dziewczyńską też pod ten tort dałam, a przecież pater mam kilka, w innych kolorach, bardziej adekwatnych ... wygląda na to, że tylko jako jedyna z biesiadników, zwróciłam na to uwagę.
Liczyło się wyłącznie to, że tort był pyszny. Bardzo.
Wczoraj wzruszyłam się też, gdy tak Mu śpiewali Sto lat...! A On taki zawstydzony, wtulony we mnie jednym okiem spozierał na gości.... bo wczoraj, wokół Niego skupieni byli wszyscy ludzie, dla których On jest bardzo ważny, przyjechali dla Niego. Dla mojego 4 latka. Widać, że był szczęśliwy.
A On już taki duży, nie chce jeść widelcem małym, tylko takim jakim my wszyscy, nie chce abym mówiła "chłopczyku" bo jest "chłopcem".  I żebym przestała mówić do niego "mały" kiedy przecież widzę, że jest duży! To On przejmuje rolę uspakajacza siostry, kiedy ta bryka jak źrebak na łące... taki dorosły mały... chłopiec ;)
Ja wiem, że Młody jest jeszcze malutki, ale to są 4 lata! Staram się spojrzeć jego oczyma, to wtedy te 4 lata urasta do poważnej rangi. No rozumiem go ;)
Szczęścia dla Niego!

17 komentarzy:

  1. SZczęścia i radośći , uśmiech niech zawsze na jego ustach gości
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla małego solenizanta, a tort wygląda cudnie :) A raczej wyglądał ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądał :) Torty to jedyne wypieki, które nawet jak mi nie wychodzą, to wychodzą ;)

      Usuń
  3. Cudowny jest Twój Czterolatek! Mały wielki człowiek. Taki mały, a już duży. Niech Mu się wiedzie!
    Tort obłędny!
    Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam urodzinowe buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, co NAJLEPSZE dla synka :) a tort wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze życzenia dla dużego chłopca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdróweńka i szczęśliwości moc dla Niego! :)
    Czas leci....za szybko. Mój młodszy Dzidziuś, moje Maleństwo (!!!) za 10 dni kończy 2 lata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleństwo... takie rozumiem, w beciku, w gondolce...ssące z piersi (cudowne czasy!), nie chodzące i nie mówiące... NAGLE ma 2 lata! Niesamowite ja wiem ❤ :):):)
      Dziękujemy!

      Usuń
  7. Jest świetny :) Należy Mu się wszystko co najlepsze, a także piękny torcik <3 Sto Lat, Sto Lat!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ten tort wygląda obłędnie i spóźnione 100 lat dla jubilata

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah ;) ale on sie atrassnie podobny do Martyny robi ;) wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma tak śliczną buzie jak dziewczynka ;)
    Nie zdradź jednak mojej opinii, bo przecież to już chłopiec- nie chłopczyk.
    Jeszcze raz spóźnione Sto Lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj... jakoś tak się wzruszyłam czytając ten post :)
    Czuję wielką miłość- z każdego Twojego słowa...
    Choć późne, przesyłam serdecznie życzenia - Wszystkiego dobrego i pięknego dla syn(k)a ;)!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger