Malowane

Koszulki; adresatami wszystkich są dzieci, jak się uda na drugi rok postaram się namalować coś dla starszych. Sama jestem ciekawa jak taka koszulka będzie się prezentować na dorosłej sylwetce, pojawiła się też myśl, by dla mojej rodziny namalować te same koszulki, taki komplet, ciekawie by to wyglądało. Niech tylko kolejny rok będzie spędzony w zdrowiu, to ja już się postaram twórczo zrealizować. Obiecałam sobie, że nie dam się więcej pochłonąć gotowaniu, sprzątaniu, praniu i prasowaniu, nie mogę ograniczyć czasu spędzonego z dziećmi, nawet nie chcę, ale postaram się by ten czas był spędzony twórczo dla mnie. Może moje dzieci będą tworzyć przy mnie, razem ze mną? Pewnie sprzątania będę mieć dwa razy tyle, ale jak nie ma innego sposobu... ? Rok 2016 jest rokiem pełnego poświęcenia się rodzinie, i może niektórym to się nie spodoba, co napiszę, ale w cale nie czuję się szczęśliwsza. Dzieci nakarmione dobrze, bo czas na gotowanie miałam, ubrane też dobrze (bo czas na wybieranie dodatków też miałam), zawożone i przywożone (nie mówię w ogóle o byciu przy Nich w chorobie) wszędzie gdzie trzeba było, i tysięczne rozmowy, zabawy.... w domu wysprzątane (albo nie :), ciepły obiad na stole, mama dostępna na zawołanie. I gdzieś w tym wszystkim zabrakło czasu na realizację siebie. Trochę tego żalu było, bo bardzo chciałam coś stworzyć, w zasadzie cały rok "stracony" no ale... w ostatnim tygodniu coś ruszyło, potrzeba stworzenia prezentu dla bliskich pozwoliła mi na wykorzystanie sprawności rąk inaczej. Trochę się śmieję pod nosem, bo te moje twórcze wyzwolenie musiało mieć swoje konsekwencje. No nie ma komu sprzątać, gotować i dzieci jakieś takie same, i znowu słyszą, że mama nie ma czasu, tak jak słyszały przez cały czas istnienia mojej działalności. Nadal nie znalazłam rozwiązania by to wszystko razem pogodzić. Ale jedno jest pewne, i może to niektórym banalne się wyda, ale tak jak napisałam na początku pisania;  Niech tylko kolejny rok będzie spędzony w zdrowiu, to ja już się postaram twórczo zrealizować.







8 komentarzy:

  1. Koszulki rewelacyjne, sama bym taka ubrala, a jak pisalas o swoim spelnieniu, to jakbym o sobie czytala, bo tak samo mysle jak Ty:) Oby zdrowie, to wszystko jakos sie da, czego Ci serdecznie zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka ulga móc przeczytać, że nie jestem sama z tym myśleniem ;) wzajemnie ;)

      Usuń
  2. Piękny t-shirt. :) Wesołych swiat 🎄 i szczęśliwego nowego roku! 🎆

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę ;), żebyś czasami nie byłą perfekcyjną mamą, żoną i kurą domową- bo tęsknię za Twoimi pracami. Koszulki wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... taaak, przestanę być perfekcyjną kurą domową, zacznę być kurą domową wyjątkową. Od nowego roku :)

      Usuń
  4. no nie no nie, kochana, coś dla duszy i coś dla ciała,piękne ;)!!!, ja to bym sobie zawinszowała taki no wiesz na płótnie, bo ja romantyczna jestem i generalnie obrazy lubię i nawet mam kilka :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger