Dla dzieci kolejne

koszulki namalowałam, ale już nieco skromniejsze. Zachęcam Was do malowania na tkaninie, zakup farb do tkanin jest tak samo prosty jak zakup zwykłych farb akrylowych. Warto też przetestować samemu farby, przekonać się, które spełniają nasze wymagania, jednak lepiej to zrobić na osobnym rąbku tkaniny, ja tego ostatnio nie zrobiłam i trochę popsułam swoją pracę. Testowałam dwie rzeczy, podobno adresowane do tkanin. Jeżeli ktoś czuje się niepewnie, to przed malowaniem bezpośrednio na tkaninie, może poćwiczyć na kartce, a potem poszaleć na właściwym materiale. Wyprasowany malunek zostaje utrwalony i można go spokojnie prać. Ręcznie. Ale zdarzyło mi się przez przypadek, wyprać malowaną koszulkę w pralce, w 30 stopniach przeżyła, i tak wrzucam ją i piorę, teraz jest drugi sezon i widzę, ze farba w splocie tkaniny powoli zaczyna się łuszczyć. Z daleka tego w ogóle nie widać, ale jak człowiek się nachyli, dotknie to zobaczy... Więc jeżeli to jest malunek, który jest najpiękniejszy najważniejszy dla nas, lepiej prać ręcznie, koszulka na dłużej posłuży. 
Nie będę Wam jeszcze składać życzeń, bo mam nadzieję, że jeszcze się odwiedzimy, planuję pokazać jutro namalowane bombki. Są to ostatnie prace jakie poczyniłam w mojej 1,5 tygodniowej twórczości. A potem znikam, pogramy z dziećmi w gry, poukładamy w puzzle, zrobię im zajęcia plastyczne, poczytamy, będziemy spacerować i zajadać się pierniczkami ... albo kutią :)








12 komentarzy:

  1. Piękne, niepowtarzalne ciuszki wyszły! Jest super!
    Wesołych Świąt pełnych radości i miłości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Ci modele i kreacje...zachwycające !
    Radosnych i magicznych Świąt życzę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Również życzę Wesołych świąt!

      Usuń
  3. Ale to trzeba umiec tak pieknie malowac ja Ty:) Cudne te koszulki dla dzieciaczkow, a dzieciaczki jak slicznie modeluja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miło coś takiego przeczytać, zwłaszcza kiedy ja naprawdę uważam, że mogłabym lepiej ;)Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Szczerzące się łosie- wymiatają,a na drugim biegunie misternie ozdobione serce z piernika i domki - wspaniałosci. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne, uwielbiam takie ciuszki nikt takich nie ma tylko Wy😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bluzeczki są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger