Podsumowanie



 To był wspaniały rok, choć niekiedy, w cale nie było wesoło...
Nie narzekam, a cieszę się bardzo, że w ogóle był.
W tym roku zostałam ponownie mamą, i jak patrzę na buzie moich dzieci, to myślę, że nic ważniejszego, nie licząc zdrowia, nie ma...
Zrobiłam kolaż ze zdjęć prac, które wykonałam w tym naszym, starym roku 2014, i bardzo dobrze zrobiłam, bo widać jak na dłoni, jak się rozwijam. A brakowało mi tej świadomości. To tak na pocieszenie :)
Czeka mnie dużo pracy, nie tylko nad swoją twórczością, a i u siebie muszę parę rzeczy uporządkować, bo bardzo pragnę spokoju, głęboko w sobie też.
Mam plany, co do roku 2015; bardzo chciałabym go przeżyć, ja i moi najbliżsi, w zdrowiu, szczęściu. Przyszły rok, który już za chwilę nadejdzie, chcę poświęcić rodzinie, a jak zostanie trochę czasu, to swojej twórczości. Muszę nauczyć się z tym pogodzić, a jak tak patrzę na siebie z przeciągu tych kilku miesięcy, to była wielka szarpanina, aby wszystko ładnie ze sobą połączyć, pracę, dzieci, dom w ogóle; mam taki trochę niesmak, niezadowolenie, bo mi się nie udało, tak, jak bym sobie tego życzyła.
W roku 2015 stawiam na rodzinę, a w chwili wolnej na pracę - nie pracę, na pasję znaczy się.
Pouczę się fotografii, ten mój tablet graficzny zakurzony odkurzę, podszlifuję co nie co, i te szydełko, co do mnie uśmiecha się z koszyczka, cierpliwie.... Znajdę więcej czasu, aby z Wami więcej tu być...
a teraz znikam, pozostawiając Wam życzenia, wspomnianego zdrowia, i szczęścia i radości, w nadchodzącym 
Nowym Roku 2015 :)




Do kolejnego zobaczenia
w następnym roku:)


18 komentarzy:

  1. Mam wielką nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany. Tego właśnie Ci życzę na Nowy Rok. Czytając Twojego posta doszłam do wniosku, że i ja powinnam poczynić pewne plany. Kiedyś nie musiałam, dziś wiem, że.lata lecą coraz szybciej i niektórych rzeczy nie można odkładać.
    Twórczo było u Ciebie bardzo bogato, powstało wiele pięknych prac, mam nadzieję, że w przyszłym roku znajdziesz czas na rozwijanie pasji i nadal będziesz nam prezentować swoje cudeńka.
    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzen kochana!!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz tu trafiłam... Ale patrząc na prace z 2014 roku, od razu nasuwa mi się myśl że to był "piękny rok". Podziwiam je wszystkie :) Życzę kolejnych sukcesów i wielu pomysłów w Nowym Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wspomnienia 2014 roku dziękuje to była dla mnie ogromna przyjemność goszczenia Wszystkiego naj zyczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak jak koleżanka wyżej jestem tutaj pierwszy raz! Ale zostanę na dłużej, bo Twoje prace są na prawdę piękne!

    Rodzina i zdrowie - najważniejsze i najcenniejsze co może człowiek mieć, reszta sama przyjdzie :-)
    Pozdrawiam i życzę Ci, abyś wszystkie swoje plany zrealizowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój 2014 był piękny i pełen barw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę aby nadchodzący rok był dobry dla Ciebie i Twojej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwuniu, Tobie i Twoim najbliższym życzę wszystkiego, co najlepsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. A na ten nowy rok :)

    Życzę Ci aby ten nowy rok pozwolił Ci odkryć w sobie te pokłady energii,
    które gdzieś tam przysnęły i czekają na obudzenie,
    aby miłość nie opuszczała Twojego domu,
    a jeśli jej w nim jeszcze nie ma weszła i się rozsiadła.
    Abyś w pośpiechu uciekającego czasu wiedziała, że nie jesteś sama
    położyła dłoń na czyjejś dłoni i w ciężkich momentach mogła się po prostu wypłakać.
    A potem wstać i góry przenosić.

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pozytywnym nastawieniem daleko zajdziesz:) Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog został wyróżniony na moim blogu: http://gimnazjum-nr2-zawada.blogspot.com/ Zapraszam po odebranie wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci kolejnego owocnego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogie Panie, blogowe koleżanki bardzo Wam dziękuję, za odwiedziny, za ciepłe słowa, za życzenia (oby się spełniły), DZIĘKUJĘ! :):):)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger