Mój pierwszy tegoroczny, świąteczny wianuszek..

który nie jest dla mnie. Oczywiście, zgodnie z powiedzeniem "szewc bez butów chodzi". Ale też absolutnie nie mam zamiaru narzekać :)
Jutro jest Wigilia :):):) Znacie też powiedzenie, że to, co będzie się robiło w tym dniu to tak samo przez cały rok?
Ja w to wierzę :) Zawsze pozostaje mi w tym cudnym dniu coś do posprzątania i ugotowania. Zgadnijcie jak minął mi 2012 rok? Z mopem i ścierką w ręku :):):) Postanowiłam to zmienić; jutro zostawiłam sobie parę spraw przy maszynie i zrobię stroik do domu... Już wolę w 2013 roku być ciągle przy maszynie niż ze ścierką przy wiaderku... 
albo w kuchni:)))








Ach! Jaka ja jestem z niego zadowolona! :):):)

13 komentarzy:

  1. Nie dziwię się,że jesteś zadowolona, jest przepiękny! Ja też nie chcę mopa na cały rok:)))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja rok cały będę piec i gotować. Zawsze wszystko przygotowuję w wigilię;)
    A wianek przepiękny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za gotowaniem nie przepadam,maszyna to całkiem fajna alternatywa.
    Wesołych Świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. NO i slusznie, jest przepiekny , cudowny, pozdrawiam i wesolych Swiat zycze:) Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny wianuszek !! Zdrowych i wesołych swiąt ,oraz wszelkiej pomyslności w Nowym Roku Ci zyczę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, taki ciepły i radosny! :)
    Szczęśliwych, spełnionych, ciepłych Świąt dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny wianek
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękniejszego chyba nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wianuszek a pierniczkowe ludki wyglądają jak do schrupania.Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i radosnych świąt kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piernikowe ludki u Ciebie zawsze fajne ;) Życzę Ci spokojnych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianek jest śliczny! Może w przyszłym roku tez taki popełnię... ;o)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger