25 komentarzy:

  1. Uroczy śnieżny aniołek śpioszek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, taki bialutki jak śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy maluszek a jaki słodki ma wisiorek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudny!!! Serio strasznie mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy! Miałam się zabrać za tildowe szyjątka, ale gdzie tam, moze w styczniu....
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny Śpioch :) I na czasie, taki zimowy ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny aniołek i piękne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł śpioch - super ;) Chyba maczał palce w tym, że dziś od rana u mnie biało i ciągle prószy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale on sliczniuteńki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekny jest:) aż się zakochałam!!!
    czy jesteś krawcową z wykształcenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ania :) Niestety nie jestem krawcową, mam inne wykształcenie. Pierwsze moje szycie było bodajże w styczniu tego roku, uszyłam świąteczne serduszko... ręcznie, a potem jak z górki; dostałam maszynę... :) Samouk, jak prawie we wszystkim :)

      Usuń
  11. Chyba Aniołek Śpioszek^^śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo zaspany ;o) Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam koleżanke z jarmarku w Mikołowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sylwuniu, pod tym uwodzicielskim aniołkiem - wygląda tak, jakby nie śpiący, ale wysyłający buziaka ;))), życzę niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i twoich bliskich , niech będą ciepłe, pełne gwiazdek i światełek, pełne śmiechu i radości z prezentów ;) Wiki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger