Kolejna ilustracja do książki

Chciałam Wam przedstawić kolejną ilustrację do książki, która powstaje spod pióra Joanny Łagodzińskiej.
O autorce pisałam o tutaj  Powstaje książka
Ilustracji jest więcej rzecz jasna, z każdym miesiącem jesteśmy coraz bliżej końca. Nie mogę się doczekać :) Ale cierpliwie praca toczy się po kolei, ilustracja za ilustracją, podrozdział aż do rozdziału...


Przy okazji, namalowana na na szybko akwarelka, by tak pusto nie było, lizak z czasów dzieciństwa... ciekawe czy można jeszcze takie kupić?


8 komentarzy:

  1. Pękna ta ilustracja a ja kocham przebisniegi! mogę ukraść ten malunek ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukraść, to ilustracja do książki, objęta jest prawami autorskimi ;)

      Usuń
  2. Oba rysunki są super :).

    Jejku, te lizaki były przepyszne :).
    W sumie nie widziałam ich nigdzie w sklepie czy na straganach odpustowych ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo cos mi sie kolacze z tylu glowy taki lizak ale jakos kurcze nie pamietam ;x przesliczne obrazki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ilustracja :) z przyjemnością zobaczę książkę jak będzie już gotowa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ilustracja! Już nie mogę się doczekać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, Sylwio, że spełnia się Twoje marzenie. Wspaniale, że Twój talent został dostrzeżony. Ilustracja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukrowe koguciki na patyczku udało mi się kupić w Kazimierzu Dolnym.
    Zastanawiam się o czym będzie książka, ilustracje tylko połechtały moją ciekawość ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger