Świąteczne serduszka




I na nie przyszła pora, na razie zrobiłam 14 sztuk, tworzą się w głowie nowe pomysły więc serduszek będzie więcej. Na razie w obroty wzięłam kratki i paski...


Niektóre z nich ozdobiłam szydełkowymi kwiatuszkami...


Ale może pokażę je z bliska :)


Uczę się dzielnie, każdą wolną chwilę poświęcam na zrozumienie opisu PODSTAW szydełkowania, trochę czuję się głupio... bo za nic nie mogę się tych podstaw nauczyć: te kwiatuszki same się zrobiły :):):) Na to wychodzi, że szydełkowanie idzie mi tak samo łatwo jak szycie... intuicyjnie, prosto z serca :)






42 komentarze:

  1. Super. Święta będą piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I mam nadzieję, że starczy mi czasu by zrobić coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne, choć mnie bardziej pasują na Walentynki niż pod choinkę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oto okazuje się, że są to serduszka uniwersalne :)

      Usuń
  3. Wspaniałe serduszka!:)
    Kwiatki szydełkowe piękne! Ja wcale też nie rozumiem tych opisów i utknęłam na łańcuszku i słupku i ani rusz dalej...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Niech spadnie na Nas oświecenie :):):)

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie czuję świątecznego klimatu i pozostaję w jesiennej kolorystyce. Twoje serduszka bardzo urocze. A nad szydełkiem też myślę, bo kilka szydełkowych kwiateczków by mi się przydało. Ciekawe czy coś jeszcze pamiętam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wszystkie moje świąteczne szyte w jesieni tworki są z myślą o targach, po to tylko by zdążyć... :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Serduszka cudnie świąteczne:)))
    Szydełkowe kwiatuszki pięknie ci wychodzą!
    Ja i szydełkowanie to ... nie moja bajka, dwie lewe rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak jak ja ,też wezmę szydełko do ręki i coś tam zrobię po swojemu ,opisów i schematów w ogóle nie kumam ;))
    Śliczne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ tu świątecznie:) cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta (zwłaszcza te zbliżające się) mają swój urok, przyjemni robi się takie ozdoby, gdyby tylko czasu było więcej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo świąteczne,cudne serducha!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo klimatyczne te serduszka pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój zamysł (aby były klimatyczne) powiódł się, może następne będą bardziej świąteczne, Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Śliczne kochana:) Też chyba je zrobię bo są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne serducha ale sie ich narobiłas pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym ciągiem, hurtowo i mam nadzieję, że nie taśmowo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. śliczne zawieszki dzięki nim w domu jest przytulnie i miło ^^
    Pozazdrosic umiejetności szydełkowania dla mnie to nadal czarna magia i chyba zostane w swoim świecie biżuterii ^^ Polecam napchac jeszcze jakiś przypraw korzennych do takich zawieszek.Ja gdy z nudów uczyłam sie szyc tak zrobiłam i teraz wszedzie czuje sie już zbliżające się świeta.Pozdrawiam serdecznie Kaori^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie super jak znajdę czas na zrobienie dla siebie .. szewc bez butów chodzi :) Dziękuję za poradę, najpewniej skorzystam :)Pozdrawiam

      Usuń
  13. aż 14 pięknych równiutkich serduszek? no jak Ty to zrobiłaś? przecież to są serduszkowe ideały! prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie takie równiutkie :):):) Każda ma swój inny cudowny kształt :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. No pierniki są cudne, serca, jak się już światecznie porobił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniczki właśnie Maryś tworzę, bo serduszka poszły tak szybko, że aż się nie spodziewałam :)

      Usuń
  15. Śliczne Twoje serduszka, jaka Ty zdolna, ja za chiny pojąć szydełkowania nie mogę... boję sie nawet za to zabrać ;)
    Dziękuję za wizytę mojego bloga i za udział w candy!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej ;)
    Roza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Od kilku dni intensywnie ćwiczę, męczę bliskich i Już pojawia się myśl, że te szydełkowanie nie jest aż tak straszne jak mi się wydawało na początku... oczywiście będę iebie odwiedzać z przyjemnością, Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Najpierw cudne pierniczki, a teraz serducha :) Śliczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie tworzysz, bardzo przytulny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej jakie cudown te serduszka!!
    niestety nie mam smykałki do szycia :(

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam :)
      Dziękuję, że zdecydowałaś się u mnie zostać, Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Szydełko nie jest takie trudne, na pewno szybko opanujesz a potem się okaże że to jak pływanie, tego się nie zapomina. Ja przez rok nic nie szydełkowałam i próbowałam sobie w głowie przypomnieć jak tu zacząć. Jak wzięłam szydełko do ręki to od razu poleciało:)

    OdpowiedzUsuń

  20. Obejrzałam Twoje prace i kategorycznie stwierdzam, że widać tu włożone serce.Choć szyjesz w dużych ilościach, nie odbija się to jakości i robisz to starannie:)
    IMHO pasowałyby tu białe serweteczki, dziergane z kilku cienkich nici.
    Uwielbiam delikatne, cieniutkie serwetki :) Szydełkowałam w podstawówce, czyli dawno temu, Tobie idzie to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak budujący komentarz: ja ciągle uważam, że muszę popracować jeszcze nad estetyką wykonania :):):)
      Sereweteczki (teraz myślę o frywolitkach) pewnie się kiedyś znajdą... jak opanuję tę sztukę :) Dziękuję za odwiedziny, Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Brdzo fajne te serduszka, idelne ozdoby na choinke ;)A czy takie serduszka szyje sie recznie, czy maszynowo? Sama chcilabym sprobowac, ale nie mam pojecia jak sie do tego zabrac...
    Pozdrawiam cieplo Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie serduszka można szyć ręcznie, maszynowo, jak kto woli. Ja swoje pierwsze serduszko uszyłam ręcznie, możesz zobaczyć; http://nabiegunach-art.blogspot.com/2012/02/bede-szyc.html
      chwyciłam materiał i zrealizowałam to, co było w myślach... tak strasznie tego chciałam :)
      Zachęcam do zabawy z igłą i nitką, Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger