Świąteczna wymiana

Ten kto śledzi moje wpisy wie, że ja do Kingi z Piecuchowo mam ogromną słabość :):):)
 Zresztą, kto nie ma?
Kinga zaproponowała mi wymianę. Dla mnie niezwykle stresującą. Miałam wykonać coś dla tak perfekcyjnej (w moim pojęciu: we wszystkim :) ) osoby. Chciałam wyjść poza ramy, zachwycić więc dodałam trochę tego, trochę tamtego...
Z mojej strony twórcza wyobraźnia poniosła mnie, ale wiem, że w konsekwencji moje twory spodobały się. Uff! Jak dobrze :)


Dziś przesyłka do mnie dotarła, ślicznie zapakowana
Dziękuję! :) 
Możecie się domyśleć jaka była reakcja... jękom zachwytu nie było końca :)
 Otrzymałam więcej niż prosiłam, takie piękne przecudowne niesamowicie słodkie prezenty...
 podarowane dokładnie 3 dni przed moimi urodzinami!
Ja bardzo się cieszę Kinga za te dni, które tak szybko upływały i za dopieszczanie tych wszystkich perełek jakie wyszły z Twoich dłoni.
I za tak przepięknie kolorowe prezenty dla mojej Martynki. Jeszcze raz Dziękuję :)
A teraz przyszła pora abym pokazała co w zamian przygotowałam
Para skrzatów; chłopczyk i dziewczynka





















Oraz piernikowe serduszko

















A teraz zadaję sobie pytanie: gdzie schować broszki i spineczki Martynki aby Ta swoimi pięknymi oczętami ich nie wypatrzyła... hm :)

12 komentarzy:

  1. otak, podziwiałam, ale piecykowe oczka dziewczęcia małego tak mnie zahipnotyzowały, że wcale nie dopatrzyłam tyle szczegulików :D
    pięknie wzajemnie obdarowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dobrze schowaj bo nie tylko martynka ale i ja z innymi blogerkami łapki wyciągniemy po te cudeńka:)))
    ślicznie sie wymieniłyście, oglądam oglądam i napatrzeć się nie mogę.
    i konik jaka czape dostał i te lampki fajnuitkie...idą Święta...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chowam w puszce pod łóżkiem u nas w sypialni :)) piękne rzeczy oczu oderwać nie można :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wymianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, widziałam w Piecuchowie, cudna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam wdziałam :DD
    CUDNA WYMIANKA :D!!!!
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam całość wymianki. Bardzo Wam się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka! Skrzaty są cudne, podobają mi się te łyżwy - wyszły świetnie. Zaś słodkości od Kingi, jak zapewne każdy wie, realistycznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ! I prace Pani Kingi do której wzdycham już od dawna mimo,że robię podobne rzeczy:) I Twoje skrzaty! Nie widziałam piękniejszych.Te rumieńce, te łyżwy! CUDO!
    Zazdroszczę wymianki :) Oj zazdroszczę! Pozdrawiam słodko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger