Wieszak na klucze

Bardzo łatwy do wykonania, a mimo to robiłam go kilka miesięcy, ale oto jest, jeszcze nie wisi wprawdzie: mam obiecane, że stanie się to jutro, nie mogę się jednak doczekać i już dziś przedstawiam Wam przepis :)
Potrzebujemy:




  • Starą ramę
  • Kawałek deski/sklejki 
  • Materiał z lnu
  • Haczyki
  • Ceramiczne cyferki
  • Farbę do drewna
  • Stemple z motywem kluczy
  • Czarny tusz, Medium do tkanin, magic klej, klej do drewna, cyrkonie, zszywacz tapicerski, dekor

Wycinamy deskę pod wewnętrzny wymiar ramy, podobnie z lnem plus 2 cm zapas, tak aby móc zawinąć materiał na zewnątrz deski


Jeżeli jest potrzeba malujemy ramę. Ja miałam dość starą, poza tym marzyła mi się pobielona więc... wiadomo :) Przetarłam kawałkiem szmatki białą farbą akrylową wymieszaną z woskiem pszczelim.
Mocujemy haczyki na uprzednio napięty zszywkami materiał. Ja zrobiłam błąd: najpierw wbiłam haczyki a potem męczyłam się z materiałem.
Można przybić numerki ceramiczne, ja przykleiłam. W sklepie można kupić gotowe wieszaczki z ceramiczną cyferką.


Ozdabiamy stemplami, zabezpieczamy odbity motyw klucza medium do transferu. Taki trochę misz masz, bo później zorientowałam się , że lepiej wydrukować motywy kluczy i zrobić zwykły transfer na tkaninie.  Tylko, że ja tak bardzo chciałam mieć te stemple :)


Przyklejamy do ramy klejem do drewna
i oto jest! :)


Jak napisałam wcześniej cyferki przyklejałam, więc pozostały puste otwory między nimi. Poradziłam sobie w następujący sposób...


W miejsca dziurek wkleiłam cyrkonie.
Prawda, że pięknie?
Właśnie teraz jak przejrzałam zdjęcia zdałam sobie sprawę, że zapomniałam o czym równie ważnym jak cyrkonie. Jutro podmienię zdjęcie całości...
Pozdrawiam :)




16 komentarzy:

  1. Super pomysł i ładne wykonanie. Cyrkonie dodają elegancji:))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja o cyrkoniach była całkowicie przypadkowa, ale jak widzę to trafna, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. świetny pomysł i piękne wykonanie!!!
    jesteś niezwykle twórcza i wciąż zaskakujesz.
    nie widziałam niestety nigdzie ceramicznych cyferek ale jeśli na nie natrafię to kto wie, pomysł może pożyczę... o czy niezwłocznie poinformuję.
    jestem w szoku, że przyszły Ci cyrkonie do głowy, doskonale obmyślane w każdym najdrobniejszym nawet szczegółu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyferki kupiłam tutaj: http://campiolo-home.pl/pl/p/ANTIC-Ceramiczne-numerki-kmpl/649
      Zresztą polecam sklep :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. świetne! Kolejny pomysł na wykorzystanie starej ramy (ja tez działałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zastanawiam się co jeszcze mogłabym zrobić z ramy, została mi ostatnia sztuka :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czy wyłączyłaś opcję komentowania na swoim blogu? Jakoś nie mogę dostać się do komentarz... Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. CUDNE!!! a gdzie kupiłaś ?... a już widzę we wcześniejszym komentarzu:)
    Dziękuję za świetne DIY:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fantastyczny pomysł i cudowne wykonanie :)
    Dziękuję, że do mnie zaglądnęłaś, bo ja dzięki temu mogę podziwiać Twojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę odjazdowy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie :) i fajny pomysł z tymi cyrkoniami

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł, bardzo dziękuję za namiary na sklep nie mogłam nigdzie znaleźdż takich tabliczek.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger