Zasłonka

Czuję ogromną ulgę, że skończyłam to, co zaczęłam. Niestety tak mam, że ledwo zacznę jedno to już marzę by skończyć bo w głowie kolejny pomysł, który muszę zrealizować już TERAZ :)
Moim problemem była pralka w łazience (marzy mi się pomieszczenie gospodarcze, w którym miałabym wszystko w jednym miejscu, wszystko to, co potrzebne każdej pani domu - piszę to gdyby mój mąż przez przypadek czytał mój post :) )
No więc ta pralka:



Ciągle odsłonięta, w pewnym momencie zaczęła mnie aż prosić by zasłonić :) Trochę potrwało zanim znalazłam odpowiedni materiał. Miałam w planach kupić tkaninę w morskie klimaty, ale uwaga po 1,5 miesięcznym zastanawianiu się! :) zdecydowałam się na spokojny, stonowany kolor  - łazienkę mam w beżu i błękicie. Niekiedy bywam mało zdecydowana.
Musiałam zaplanować szczegóły a potem sama przyjemność... szycie.



A więc szyłam, szyłam i szyłam. Podobno nici miały być I klasa, a co chwilę pękały: nie ma nic bardziej denerwującego w szyciu na maszynie...

 

Kilka przymiarek i w końcu jest zasłonka :)





Uff! Udało się :)
Teraz bym chciała półkę nad lodówką w kuchni... ale tego akurat  nie da się uszyć...
Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Super pomysł. Świetny efet, bardzo mi się podoba! Niby taka prosta zasłonka, a te wzory rybki, gwiazdki i konika morskiego na tym grubym sznurze tworzą oryginalną i efektowną przysłonę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I dodatkowo nie widać pralki, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jest dodatkowo funkcjonalna :)

      Usuń
  3. bardzo fajnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję talentu i fantastycznego pomysłu z zasłoną...bardzo m się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda rewelacyjnie !!!
    Te marynarskie elementy - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Bardzo fajny pomysł i ekstra wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasłonka doskonała! Idealna w każdym calu! Jesteś wielka perfekcjonistką. Bardzo bym chciała zobaczyć całą Twoją łazienkę. Jestem ciekawa jaką półeczkę wykombinujesz.
    Buziaki, pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i efektowna zasłonka. Świetne są te dodatki 3D ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ty to masz pomysły...ale u mnie to egzaminu by nie zdało...moja kicia jak narazie wszystko co wisi uznaje za zabawkę:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger