Kilka akwarelek



Jakaś taka osłabiona jestem, nie chce mi się wielu rzeczy robić, ale jeszcze bardziej nie lubię bezczynności, więc nieustannie coś robię. To stan na dziś, na tę chwilę.
Może to przesilenie wiosenne?
Marzy mi się jednak poleżeć i wsłuchać się w ciszę.
Niedługo mamy wiosnę, a ja jeszcze Wam nie pokazałam moich zimowych wypocin, więc na szybko wpadam tutaj i pędzę dalej. Malować, gotować, sprzątać, rozmawiać, tłumaczyć... a pewnie większość sobie odpuszczę i pójdę przekopać grządki w ogrodzie, bo nic jeszcze nie zrobione, nie posiane, a słoneczko świeci i zachęca do pracy. Jutro może nie być okazji.
Jak ja bym chciała aby doba była dłuższa, abym nie musiała nieustannie podejmować decyzji, co jest w danym dniu ważniejsze do zrobienia.
 Abym miała czas na zrobienie wszystkiego, co zaplanuję na dany dzień.
I abym nie myślała, że to iż się nie wyrabiam, nie jest z mojej winy, bo leniwa jestem, tylko, że za dużo sobie zadań nakładam.



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne obrazki. Też dużo rzeczy chcę zrobić i się nie wyrabiam. Szkoda, że doba nie jest dłuższa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedwiośnie ma swoje prawa, ja też nie ogarniam, coś mnie goni, niby energia rozsadza od środka, a jakoś nie mogę się skupić dłużej na niczym konkretnym, opadam zaraz z sił, jakieś takie poplątanie z pomieszaniem, jak w pogodzie.
    Ciekawe te obrazki, coraz więcej precyzji, coraz więcej motywów... mam milion skojarzeń i domysłów do czego to może prowadzić... Mam nadzieję, że już wkrótce się dowiemy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace, jak zawsze, prześliczne.
    Od paru lat próbuję pogodzić się z myślą, że brak czasu będzie coraz bardziej odczuwalny. Trudne to jest zadanie, szczególnie dla osoby, której praca się w rękach paliła. Coraz częściej pojawiają się momenty, gdy bezczynność i lenistwo biorą górę nad chęcią zajęcia się czymś pożytecznym. Może, gdy prawdziwa wiosna zagości na dobre, to i ochota do pracy się znajdzie. Mam taką nadzieję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te Twoje akwarelki, wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger