Apaszki dla dziewczynek



Tak samo jak chłopięce są dwustronne, zapinane na rzepy. Mogłabym je tworzyć bez końca, tak przyjemne jest dobieranie kolorów, wzorów tkanin i tasiemek, ale w kolejce czekają inne szyciowe powinności. Może nie powinnam pisać "powinności", kiedy wiadomo, że to sama przyjemność. A odnośnie przyjemności... abstrahując, zakochana jestem w kalejdoskopach. Aż tak, że kiedy mąż (wtedy jeszcze nie mąż:) zapytał się mnie, co chciałabym otrzymać w prezencie ślubnym, wspomniałam o kalejdoskopie :) Uważam je za magiczne zabawki, które jak mawiała Ania Shirley dają dużo przestrzeni do wyobraźni. Gdy pomyślę o kalejdoskopie, czuję charakterystyczny zapach czerwonych jabłek, widzę staropolski piernik w kształcie Św. Mikołaja, z romantyczną, świąteczną etykietką i paczkę, w której to wszystko się znajduje, i kolorowe lampki choinkowe błyszczące na choince w wieczornym mroku. Te kolorowe szkiełka, które fascynująco migotały, kiedy otwór zabawki nakierowałam na choinkę... ale do rzeczy, odkryłam niedawno całkiem nietuzinkowy kalejdoskop. Naprawdę wspaniały. Tworzy on nie wzory z kolorowych szkiełek, a z otoczenia. Kupiłam z ciekawości, dla Martynki na dzień dziecka, kiedy miałam go w dłoni (wygląda całkiem niepozornie, biorąc pod uwagę małe cuda, jakie dzieją się z jego udziałem), i zaczęłam go testować w najbliższym otoczeniu, to aż śmiać mi się chce, na wspomnienie dziecięcych dźwięków jakie zaczęłam wydawać.



Może Wy już znacie tę zabawkę? Piszę o kalejdoskopie Londji, a kupiłam go oto w tym sklepie kids.showroom.pl. Gdy zapisałam się do newslettera, otrzymałam 20 zł na zakupy w prezencie, przeznaczyłam je na kalejdoskop Prince. Widzę teraz, że mają promocje na kreatywne zabawki. Jak ktoś nie zna tej zabawki, to polecam :)

A wracając do moich apaszek...






Pozdrawiam! :)

8 komentarzy:

  1. Rewelacja! Piękne, różnorodne, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że są dwustronne, więc mogą pasować do różnych strojów, choć ja wybrałabym tę ostatnią. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przepiękne! Każda ładniutka i w ogóle zrobione są z bardzo ładnych materiałów!
    wspaniałego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiały, to moja wieczna bolączka; wzorów i kolorów jest tak dużo, że nic tylko kupować :)
      Wzajemnie :)

      Usuń
  3. Jesteś prawdziwą mistrzynią apaszkową, wszystkie apaszki sa przeurocze.

    fajny pomysł z kalejdoskopem, może to dobry pomysł na prezent dla mojej chrześniaczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. aależ słodziutkie te apaszki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. tez zawsze lubiłam kalejdoskopy :))Piekne apaszki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger