Czerń - pomarańcz- czerwień i granatowy z tasiemkami

I może odrobina różu, trochę modnych w tym sezonie, neonowych wstawek, falowany sutasz, i tak oto powstał kolejny breloczek... robił się aż 5 miesięcy....



Ale warto było


Tym razem kaboszon ozdobiony tasiemkami i koralikami.
Bardzo szybko się stworzył, chyba jest to jeden z najszybciej robionych breloków, jakie do tej pory powstały z moich rąk. Gdyby tak wszystkie moje prace powstawały tak szybko, to kto wie, może udało by mi się zrealizować wszystkie pomysły?




Pozdrawiam :)




7 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywny wisiorek, ma swój urok :) Fajne połączenie czerni z neonem, różowa kulka dopełnia całości, bez niej to nie byłoby to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, dlatego też robiłam ten brelok i robiłam,aż znalazłam odpowiedni dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle oryginalny brelok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny *-* Nadal nwm jak można to wszystko tak ładnie ze sb złączyć,skomponować... wow :d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger