Stojak na szpulki

Zrobiłam porządek z moimi koronkami. W końcu. Wcześniej nawet gdy były poukładane, to nie na długo, zawsze któraś się skołtuniła :) Zaczęłam szukać w internecie specjalnych stojaków na szpulki. Okazało się, że są ale: takie, które całkowicie mi nie pasowały i te, które mogłabym przygarnąć do siebie tylko ich cena z kolei powalała na kolana, że tak się wyrażę...
Więc zrobiłam sobie sama szpulkownik. Jest to tak proste, że postanowiłam się z Wami podzielić pomysłem.
Potrzebujemy:

\
  • starą ramę
  • kijki
  • szpulki
  • farbę akrylową
  • klej do drewna (vikol)
  • szmatkę, wacik,
  • dekory (foremka+gips)
Ramę przetarłam szmatką białą farbą akrylową, kijki  również.


Podobny los spotkał szpulki

Szpulki nakładamy na kijki, a kijki przyklejamy do tylnej strony ramy.
To wszystko. Łatwe, prawda? :)
 Można jeszcze rogi ramy ozdobić dekorami, nie jest to konieczne.

Brakuje mi jeszcze jednego kijka i 11 szpulek, ale z czasem je uzupełnię. Póki co moje najbardziej skołtunione koronki znajdą właściwe miejsce.



 Mój szpulkownik zgłaszam do wyzwania 


Pozdrawiam! :)

21 komentarzy:

  1. świetne!
    aczkolwiek mnie bardziej się podoba surowe drewno, ale pomysł jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. super to wymyśliłaś

    pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny pomysł, za mną też chodził tylko nie miałam kiedy zrealizować :) :) :)
    jeszcze chciałam sobie zrobić taką ramę na kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł.Szpulkownik ślicznie się prezentuje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały pomysł, trzymam kciuki:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały, prosty a zarazem oryginalny pomysł!
    Pięknie!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł i sliczne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...rewelacyjna jest ta rama ze szpulkami!!!
    jak dla mnie - pomysł GENIALNY!!! piękne wykonanie!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!! Pięknie to zrobiłaś, teraz masz w dodatku niepowtarzalną ozdobę zamiast plątaniny :)
    A u mnie też porządki ;) http://art-naja.blogspot.com/2013/04/bo-najwazniejsza-jest-dobra-organizacja.html To chyba WIOSNA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie! Mam pytanie myślałaś może o rekrutacji na swojego bloga? W ten sposób poszerzyłabyś go o nowe techniki! Zastanów się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo rozumiem wyrażenia "rekrutacja na swojego bloga", nigdy nie spotkałam się z tym zwrotem, Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. To znaczy, że stworzyłąbyś nabór osób takich jak ty na swojego bloga, którzy robiliby dla twojego bloga rękodzieła

      Usuń
  11. Fajne, bardzo mi sie podoba...sama muszę zrobic porządki z koronkami...szyję od niedawna, a juz zrobił sie bałagan http://klubtilda.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, zarówno sam pomysł, jak i wykonanie, koronki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł rewelacja!!! Z pewnością u mnie by się również sprawdził, bo taki sam mam problem jak Ty z tymi koronkami :) Bardzo ładne zdjęcia, w szczególności podoba mi się drugie, a właściwie to co w tle ;) Cieszę się, że służy....

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger