Kartka dla chłopca

na 18 urodziny. Fana pewnej drużyny piłkarskiej, pasjonata kulturystyki.... musiałam na moment odstąpić od moich pastelowych kolorów.  W środku kartki, czeka mnie jeszcze  wymiana koszuli na rodzimy banknot 
... wyprasowany jak się należy :)



Wymiana ma nastąpić bardzo szybko, więc nie będę mieć czasu na zrobienie nowych zdjęć. 
Mam nadzieję, że nie ma w niej nic dziewczęcego. Przy tworzeniu takich kartek zawsze muszę sobie przypominać, że to nie dla dziewczynki :)

I moje starocie z 2011










7 komentarzy:

  1. ta koszula w środku jest świetna! Nie bój się, nie jest dziewczęca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, ciężko przestawić się na męskie rzeczy kiedy żyje się w śród tasiemek, kwiatuszków i falbanek :)

      Usuń
  2. Jak najbardziej męska karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka świetna. Kolory, brak ozdób jak najbardziej wskazuje na męską kartkę :-)))Logo drużyny jako fragment tła to świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super! Bardzo pomysłowa i zapewniam, że nie ma w niej nic dziewczęcego ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma sprawy, pochwal się tylko, że to ode mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jak mój Dawid bedzie tyle miał to zamówie taką kartkę u Ciebie hi hi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger