14 komentarzy:

  1. Śpioch świetny, a zawieszkę zapamiętuję :-) A ta kartka z poprzedniego posta jaka cudna, skąd Ty masz te pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy śpioszek :) Piękne rzeczy tworzysz.
    Ps. Ten grzybek to purchawka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te Twoje szyjątka, bardzo zazdroszczę ich nowej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i takie świąteczne prace :)Śpioszek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz przepiękne rzeczy. Twój śpich jest cudny i do tego to serduszko i choinka. Prawdziwe skarby. Podziwiam Cię za dobór tych materiałów i akcentów światecznych, całość prezentuje się świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak się pięknie świątecznie u ciebie zrobiło, ja tez tak chcę , bu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ach cudeńko wyszło sliczniuteńki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie śnieżnie a u ciebie bardzo świątecznie :)zapraszam na moje candy http://alutkowe-handmade.blogspot.com/2012/10/candy.html#links

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem Twoich prac! Są naprawdę wspaniałe i w ilu dziedzinach działasz!!!
    Zostaje u Ciebie na dłużej :)
    Przy okazji zapraszam do mojego świata
    http://www.niezapominatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł z choinką na kanwie:) Przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest ta koralikowa choinka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger