27 komentarzy:

  1. jak Ty to robisz, że wszystko za co się zabierzesz w cudo sie zamienia? Kolejna doskonała praca, nic tylko sie zachwycać...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie pokazuję tego, co mi totalnie nie wychodzi :) A zdarzają się takie :):):)
      Dziękuję Ci za ciepłe słowa, Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. JEJKU ta rybka, fale:) urocze, dla każdej małej pływaczki:)
    Świetny ten woreczek!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że woreczek spodobał się, dawno nosiłam się z zamiarem jego uszycia, Jeszcze w planach jest woreczek dla małej baletnicy..
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczny woreczek, a ileż tam szczegółów morsko - plażowych, bardzo mi się podoba )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że to już jesień, bo nie wykorzystałam wszystkim morskich pomysłów, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny, a najbardziej podoba mi się wieloryb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Do tej pory zastanawiam się czy on ma rzeczywiście dobre zamiary wobec czerwonej rybki :)

      Usuń
  5. Wow, tyle drobiazgów i ten wieloryb, śliczny woreczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowy worek ,najlepszy jest wieloryb :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że on zwróci uwagę :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. I jak to zwykle bywa, pomysłowy woreczek stworzył kolejne pomysły, szkoda, że czasu brak, Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. a mi Mamuś takiego nie uszyła.... A pływałam i lubiłam, no... CUDENIECZKO!

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite! bardzo podoba mi się twoja praca a te dodatki !

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny dla dzieciaczka w sam raz ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaczek zachwycony przez chwilę tylko... zdecydowała, że zamiast wieloryba woli syrenkę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. cudny :) Może sprawię taki mojej Julci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się nie da, bo to był jedyny egzemplarz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. cudny, ale moja starsza to już by chyba takiego nie nosiła ;)
    dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w to :) Na szczęścia moja Smerfetka jest malutka icieszy się z takich drobiazgów.. jeszcze.. a ja mogę sobię trochę poszaleć i pobawić się jak dziecko :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Piękne kolory, cudne dodatki a sam wielorybek zdobył moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd ty bierzesz takie pomysły? każdy kolejny woreczek jest piękniejszy, a tym przeszłaś samą siebie. Widać, że dla córeczki bo jest najpiękniejszy ze wszystkich jakie zrobiłaś. Już ją widzę jak go trzyma w rączkach na basenie, mała elegantka:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger