13 komentarzy:

  1. Ale fajniusia, i do mnie te tasiemki już jadą i takie same są też nie wiem czy widziałaś nowości są bardzo podobne tylko 2 sowy na gałązce siedzące i są w dwóch wariantach na różowym i na niebieskim tle. Ślicznie i jak pomysłowo. pozdrawiam cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam :) Wyszło teraz dużo nowości. Oczy mi się tylko świecą, bo tak bardzo chciałabym wszystkie i dużo a nie da się, nie da :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Sówka jest śliczna, w bardzo optymistycznych kolorach - chyba przez ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam czy aby róż nie jest tym dominującym kolorem, który niemal bije po oczach :):):)

      Usuń
  3. Rewelacyjna zawieszka, świetny pomysł, sówka urocza.Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. sowia zawieszka jest urocza! prezentuje sie bardzo fajnie i radośnie na przekór chmurnej jesieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie produkowane są kolejne kolorowe wytwory... na przekór pochmurnej jesieni, Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Breloczek jest przesliczny!!!!!!
    Z kazdym postem zaskakujesz mnie coraz bardziej:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przesliczny i te kolorki super pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, piękny i pomysłowy brelok! Naprawdę genialny! Czekam na więcej ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż nie wiem co napisać, tak mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger