23 komentarze:

  1. Przepiękny :)
    również życzę powodzenia !!!

    pozdrawiam serdecznie,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wianuszek jest rewelacyjny:) POzdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jaki piekny. mam nadzieję, że wygrasz. odrazu też zapragnęłam coś takiego mieć, muszę dobrze pomyslec i rozejrzeć sie po okolicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten wianuszek, wyobrażam sobie, ze musiał być bardzo pracochłonny. I nawet śliczna sówka na nim przysiadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i bardzo jesienny ;) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny:)cała jesień w jednym wianuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przejzalam Twoje posty i jestem zachwycona! piekne prace tworzysz ja bym tak chciala:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ CUDO! Ta sówka to fajny akcent :) Trzymam kciuki za Twoje zwycięstwo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny wianuszek ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz przecudne rzeczy, a ten wianuszek jest fenomenalny. Pozdrawiam i obserwuję. Zapraszam również do siebie http://modelinadoroslej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością Ciebie wkrótce odwiedzę, Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Dziękuję Wam za tak ciepłe słowa, nie spodziewałam się takiego odzewu :)
    Wianuszek robiło się dość szybko (miałam dość ukształtowaną wizję w główce), zbieranie materiałów trwało, trwało... ale i tak była to sama przyjemność, bo w słoneczny dzień na spacerku z córką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu DecoKreacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny wianek. Pozdrawiam z Decokreacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Iście jesienny wianek! Musiałaś się dużo przy nim napracować. Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu DecoKreacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uhuhuuu! Ależ to piękne i inspirujące :) Mam bzika na punkcie jesieni, kolorów, zawsze robię jakieś nietypowe wystroje. Taki wianuszek byłby świetnym dopełnieniem... hmmm.... jestem ciekawa, jak to się robi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger