Dla Martynki :)


 Uff... skończyłam :)
Miałam ambicję uszyć córce kocyk- pled- narzutę na pierwsze dni wiosny (2014). I to w chwilach wolnych od pracy. Aby zdążyć zaczęłam w listopadzie.... nic wielkiego było przede mną, projekt ściągnięty z książki, nic twórczego
Pled skończyłam dzisiaj....

Mogłam się tego spodziewać.
Twór dla Martynki ma 185x 135 jest dość spory, mała może się nim owinąć kilka razy :)


Jest dwustronny. Po drugiej stronie znajduje się wszystkim znany (podejrzewam) materiał z Ikea. Nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś od siebie; na obrzeżach naszyte są szydełkowe kwiatuszki i jest ich całe mnóstwo


Zmęczyłam się okrutnie, to wina maszyny, no nie daję rady z nią :) Tak więc większość uszyłam ręcznie, więc możecie się domyślić, co się działo...


W planach mam stworzenie podobnego kocyka dla Przemka, ale to już będzie inna bajka, bo owy kocyk będzie całkowicie moim tworem i już się doczekać nie mogę. Oczywiście również w chwilach wolnych, więc na roczek zdążę... podejrzewam :)

Pozdrawiam :)






21 komentarzy:

  1. Wygląda bajecznie!
    Może go zgłosisz do wyzwania Szuflady http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/05/zainspiruj-nas-szyjemy.html ? Warto go pokazać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z manitą, warto pkazać ten pled, to naprawdę prawdziwe dzieło, chyba najpiękniejszy pled jaki widziałam, Ty i Atena szyjecie prawdziwe cudeńka, jestem nim oczarowana, domyślam się, że Martynka jest przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna, że tak wysoko cenisz moje twory, dziękuję Ci bardzo Ania :)

      Usuń
  3. Jest prześliczny i widać ze włożyłaś w niego masę serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jestem pod wrażeniem! Cudny pled! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pled. Mam tą samą książkę i taki pled w planach. Tylko kiedy to będzie ...? Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest - tyle powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego - bajeczny jest :) I jaki ogrom pracy - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. A na żywo jest jeszcze ładniejszy! Powodzenia z kocykiem dla Przemka!

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ cudeńko...każdy element zachwycający...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kołderka! Widać, że poświęciłaś jej mnóstwo czasu, efekt jest oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pled jest przepiękny:) Widać ile pracy i serducha w niego włożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Narzuta jest przepiękna :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger