Dzień Świątecznych Skarpet

Dni świątecznych mamy tyle - odnoszę takie wrażenie - ile dni chyba. Dzień Kota, Dzień Czekolady, Dzień Musztardy, Taniego Szampana (nie żartuję :) .... Bardzo mi się podoba świętowanie dnia, kiedy niesie on ze sobą pozytywne konsekwencje.
Na przykład TK Maxx chcąc pomóc dzieciom, zorganizowało Dzień Świątecznych Skarpet. Udział w akcji polega na tym, że przy zakupie specjalnej edycji świątecznych skarpet w TK maxx, 10 zł ze sprzedaży każdego opakowania przeznaczane jest na Akademię Przyszłości. To bardzo dużo! A jeśli zamieści się swoje zdjęcie z hashtagiem #dzienswiatecznychskarpet na Fb lub Ig, dodatkowe 5 zł marka przekaże na rzecz dzieci potrzebujących pomocy w społecznościach lokalnych.
W każdym opakowaniu jest po 3 rodzaje skarpetek. Dodam, że dobrych jakościowo, o ciekawych wzorach, a niektóre z nich mają błyszczące nitki, niosą przyjemność w noszeniu. Mnie samej bardzo podoba się myśl, że z zakupu tych skarpet przy okazji pomagam.
Akademia Przyszłości - więcej inforamcji możecie znaleźć Tutaj - została stworzona w 2003 roku przez stowarzyszenie WIOSNA (Stowarzyszenie te, jest również organizatorem akcji Szlachetna Paczka, myślę, że każdy o niej usłyszał). Sama Akademia Przyszłości, ma na celu wesprzeć dzieci, które znalazły się w trudnej sytuacji rodzinnej i materialnej.
Opakowanie skarpet, do rozmiaru bodajże 39, kosztuje 19,90 zł, powyżej 27,90 zł. Są rozmiary dziecięce, nie patrzyłam czy są mniejsze, ale rozmiar Przemka 25- 27 był, co oczywiste, Martyny 27-31 również. Miałam ochotę na więcej opakowań, bo było wiele ciekawych wzorów, ale to skuszę się w następny okres świąteczny.
Życzę Wam przyjemnego dnia!



6 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa. Bardzo lubię Tk maxxa, jednak zakupy mogę robić tylko przy okazji pobytu w Poznaniu. W moim mieście tego sklepu nie ma.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety nie ma, dopiero w większym mieście.. do którego jeździmy, może kilka razy w roku ( w tym byliśmy 2 razy) A szkoda: dla mnie, bo TK Maxx, to całkiem ciekawy sklep, i całe szczęście dla mojego portfela :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. muszę w końcu się wybrać po te skarpety !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja, i rzeczywiście całkiem spora kwota z jednorazowego zakupu jest przeznaczana na szlachetne cele. Niestety u mnie też nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwiekbiam takie skarpety ;) super inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger