Brelok dla chłopca II

Dla małego łobuziaka, co tylko biega po polnych drogach, w trampkach, gna na rowerze z czapką założoną na bakier, z wciśniętą procą w portkach...
Mam wrażanie jakbym pisała o sobie w dzieciństwie :):):)



Dostępny w Sklepik nabiegunach

A odnośnie dzieciństwa: niedawno koleżanka z bloga Siła Marzeń poprosiła o wsparcie Balu Charytatywnego
Dochód z Balu zostanie w całości przekazany na pomoc Wychowankom oraz Absolwentom. 
Są to dzieci niepełnosprawne w stopniu różnym, w większości z domów "niewydolnych wychowawczo".
Na wspomnianym balu zostanie zorganizowana licytacja m.in przedmiotów - dzieł, jak sama napisała: "... Tworzycie piękne rzeczy, może macie w domu coś, co się kurzy :) może coś co nie jest Wam potrzebne.
Przyjmiemy wszystko :)  Dosłownie. "
Więcej informacji znajdziecie na blogu

10 komentarzy:

  1. Brelok bardzo fajny. I wiesz co? Ja jako dziewczynka też mogłabym taki posiadać bo chodziłam po drzewach, po płotach, procę uwielbiałam , podchody to mój żywioł, wspinałam sie po linie i w ogóle nie odczuwałam strachu, acha i jeszcze jedna wazna rzecz, biłam jak chłopak i rządziłam na podwórku, albo ktos był ze mna albo przeciwko mnie, innej opcji nie było! Dobrze wiedzieić, że nie byłam jedynym rozrabiakom w spódnicy:))) Co do balu to świetna inicjatywa, fajnie, że sa ludzie, którym się chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Podchody!!! :):):) To były wspaniałe czasy, prawda? :) Ja spódnicę z przyjemnością zaczęłam nosić dopiero... na studiach :):):)
      I oby ludziom, którym się chce nigdy nie zabrakło
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękna akcja, na pewno się dołączę. A co to breloka, oby kiedyś mój Staś był takim kochanym rozrabiaką. Takim fajnym, normalnym dzieciaczkiem który psoci na dworze zamiast siedzieć cały dzień przed komputerem. Postaram się by kiedyś taki brelok bardzo do niego pasował:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana. Dziękuję!! Banalne słowa nie wystarczą, żeby wyrazić wdzięczność. Ściskam Cię cieplutko!!! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. bryloczek cudny ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak by to powiedzieć.. faktycznie "chłopacki" ten brylok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny breloczek dla chłopaka,ale mysle ,ze i niejednej dziewczynce by sie spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie tworzysz...cudowne prace :))) Zawsze podziwiam ludzi ktorzy angazuja sie charytatywnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha taki mały urwis byłaś..?:) śliczny:D
    bzi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger