8 komentarzy:

  1. Piękna rozgwiazda, zdjęcia urocze...Ja niestety mam daleko nad Bałtyk, dlatego moją kolekcję biżuterii sutasz pt. "Summer" musiałam sfotografować w piaskownicy ;) No ale może pojedziemy w tym roku nad morze, to wówczas pstryknę nowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piaskownicy :):):) To mi przypomina moje bieganie z białym kwietnikiem po pokoju w poszukiwaniu lepszego światła... kilka razy dziennie :)
      Ale ale, zdjęcia Twojej kolekcji są idealne, szkoda byłoby je zmieniać, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. jak piaskowo zapachniało morskimi klimatami - oj pragnę NAD MORZE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, sezon urlopowy właśnie się zaczął... życzę Ci udanych wakacji (nad morzem) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Serdecznie dziękuję za przemiły komentarz odnośnie zdjęć, aż się zarumieniłam ;P Myślę nad zmianą zdjęć w przyszłości z racji takiej, iż piasek w piaskownicy nie jest taki czysty jak na plaży, nie ma tego koloru. Twoja zdjęcia wyglądają naprawdę super! Aż chce się jechać nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Uwielbiam ogląać Twoje zdjęcia.
      Zawsze możesz sobie przywieźć trochę piasku... w puszce na pamiątkę tzw. Tu Byłam :)

      Usuń
  4. Super rozgwiazda:)) Świetna ozdoba np. do łazienki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zamysł pierwszy: do łazienki. Ale powoli zaczyna mi to nie wystarczać :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger