Brelok-zawieszka wakacje I

Wakacje zawsze kojarzą mi się z pieszymi wędrówkami,a więc sandałami. Również z goframi z bitą śmietaną, aktywnością fizyczną; z basenem, jazdą na rowerze, tenisem... 
Wszystkiego po trochu dodałam do moich zawieszek :) Rozgwiazda ma w najdłuższym miejscu 4,5cm! Wykonanie jej było niemal ponad moje siły, ale jak już przewróciłam te maleństwo na prawą stronę reszta pracy poszła już szybko. 
Dumna jestem natomiast z bitej śmietany na gofrze. W końcu udało mi się ją wykonać. Do doskonałości jej oczywiście daleko, ale jak na pierwszy udany eksperyment jest super... tak myślę :)




15 komentarzy:

  1. Twoje breloczki są urzekające! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no świetny sandałek i cały brelok, super!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałek... no tak :) Sandałek nie jest mój, kupiony....
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chciałabym Ciebie zawsze tak zachwycać. Ale przede mną jeszcze wiele pracy by osiągnąć stan doskonały :):):)

      Usuń
  4. na żywo jeszcze piękniejsze, byłam pewna że sandałek jest ze skóry, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Starałam się jak mogłam, by moim aparatem uchwycić choć trochę piękno tego breloka :):):)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Robię nad modeliną Czary -mary fokus pokus! Ach... a tak naprawdę, to gniotę gniotę gniotę i formuję odpowiedni kształt :)

      Usuń
    2. Ostatnio gniotłam z plasteliny różne wytworki z moją Zosia, a raczej poczwarki. Powinnaś obfocić etapy Twojej pracy, bo dla mnie to jak jakaś magia jest...

      Usuń
    3. Pomyślę nad tym:)
      Ale prawdziwą magię możesz zobaczyć u Piecuchowo (jest u mnie zakładka blooga, na samym dole. Nie wiem dlaczego się nie uaktualnia, więc jest zawsze w tym samym miejscu)

      Usuń
  6. cudna! nie dziwie się, że przewinięcie gwiazdy w tych rozmiarach nie było łatwe! ale wyszło pięknie i goferek i bita śmietanka i rakieta, sandał, kolorystyka, wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger