19 komentarzy:

  1. Grażynka urocza, ale jaka fajna latarnia morska w tle, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na tę latarnię chorowałam 2 lata. Wydaje mi się, że już nie do zdobycia nad morzem (drewniane latarnie wypierane są przez ceramiczne.. brrr!)Kupiłam na Allegro :)
      Miłuję ją z całego serca :):):)

      Usuń
    2. Są do zdobycia :) Mieszkam nad morzem i wiem gdzie takie kupić w fajnych cenach :) Super Grażynka!

      Usuń
    3. Jak dobrze, że mi się wydawało:) A mogłabyś przesłać mi adres sklepów? Ta latarnia którą mam mierzy ok. 60 cm, interesują mnie mniejsze...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. No u mnie w Kołobrzegu, sprawdzę ceny i dam Ci znać ;)

      Usuń
    5. W Kołobrzegu... nad morzem.. dla mnie to brzmi jak na cudownej wyspie z palmami :):):) Zazdroszczę :)

      P.S Dziękuję :)

      Usuń
  2. Grażynka podbije wszystkich marynarzy! Syreny przy niej to pikuś, pewnie jeszcze pięknie śpiewa! ;))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość nieśmiała jest ale śpiewa cudownie :):):)

      Usuń
  3. Fiu, fiu, dziewczyna bosmana :))))) Świetna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Dziewczyna bosmana a skończy w łazience :):):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Grażynka jest boska, ta marynarska sukienka jest odlotowa :)
    Latarnie drewniane są nad morzem, pojawiają się nawet na straganach przy deptakach :), oglądałam je teraz i w Niechorzu i Pobierowie ...
    Także szykuj wyjazd nad morze i latarnia Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przy sukience miałam trochę dłubaniny, przy drugiej podejrzewam byłoby mi znacznie lżej... ale chyba nie będę tego sprawdzała :)
      Powinnam w rozmowie z Jagodą i Goshą napisać, że w Krynicy Morskiej nie ma :) A nawet jak to zaznaczyli sprzedawcy nigdy nie mieli wysokich, drewnianych latarń.
      Ach.. od morza dzieli mnie 800 km... :/ Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. uwielbiam marynarskie klimaty:-)fajna latarnia, koło sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie coś magicznego, prawda? Koło jest kupne. Kiedy wysunęłam je z koperty, od razu naszła mnie myśl, że takie mogę zrobić sama. I dobrze, bo będę potrzebowała całe mnóstwo takich kół. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. piękna jak nigdzie indziej. A ja tak nietypowo mogłabym cię poprosić o zdjęcie tego koła ratunkowego. będę robiła oprawę na kiermasz do biżuterii marin i bym chciała je zrobić z modelinki. Jak bys znalazła chwilkę byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam przed chwilą zaraz prześlę, Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dzięki ci za pomoc, pozdrawiam cieplutko Piecyk

      Usuń
  7. Bombowa latarnia a Grażynka jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger